اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

راهیان نور از معجزات انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: راهیان نور یادگار هشت سال دفاع مقدس و از معجزات بزرگ انقلاب اسلامی است.

راهیان نور از معجزات انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سردار علی استادحسینی صبح امروز در اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور که با حضور فرماندهان، بسیجیان و زائران سرزمین نور به میزبانی سپاه استان سمنان برگزار شد، با اشاره به شهادت و ایثارگری‌های شهدا افزود: اگر زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا با عنوان یادواره و بازدید نسل‏های جوان امروز از دلاورمردی‌های شهدا نبود، همه آن رشادت‏ها به فراموشی سپرده می‏شد.

وی صیقل دادن دل جوانان را نتیجه حضور آنان در سرزمین نور عنوان کرد و افزود: نه تنها جوانان بلکه ما که در جبهه حضور داشتیم، وقتی پا به این سرزمین می‏گذاریم، احساس نیاز می‏کنیم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اظهار کرد: ما میثاقمان را از اینجا با شهدا می‏بندیم و با حضور هر ساله خود در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، به شهدا اعلام می‏کنیم که آنها را دوست داریم.

استادحسینی گفت: از شهدا تقاضا داریم تا شفاعتمان کنند و امروز باید دعا کنیم تا در مسیری که شهدا طی کردند، ثابت قدم بمانیم و رهروان خوبی برای آن بزرگواران باشیم.

برپایی حلقه سرمربیان صالحین استان سمنان در مناطق عملیاتی جنوب

حلقه صالحین سرمربیان استان سمنان در مناطق عملیاتی جنوب در قالب اردوی دو روزه راهیان نور در اردوگاه شهید زین‌الدین برگزار شد.

هدف از برپایی این حلقه صالحین، ایجاد رابطه عاطفی میان اعضای حلقه، ارتباط بیشتر سرمربیان با یکدیگر و یادی از دوران دفاع مقدس به واسطه حضور در مناطق عملیاتی است.

بر اساس این گزارش، سرمربیان حلقه صالحین استان سمنان در مدت حضور خود در مناطق عملیاتی از یادمان‏های این مناطق از جمله فتح‏المبین، فکه، والفجر 4 و 8 دیدن کرده و به زیارت دانیال نبی در شوش رفتند.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول