اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیرمرادی در گفت‌وگو با فارس:

حریفان هیئت قم در لیگ بدمینتون بانوان کشور مشخص شدند

نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم از مشخص شدن حریفان تیم هیئت قم در فصل جدید رقابت‌های لیگ بدمینتون بانوان قهرمانی باشگاه‌های کشور خبر داد.

حریفان هیئت قم در لیگ بدمینتون بانوان کشور مشخص شدند

معصومه پیرمرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: بر اساس اعلام فدراسیون بدمینتون، فصل جدید مسابقات لیگ دسته دوم بدمینتون باشگاه‌های کشور امسال با شرکت 13 تیم مدعی صعود به لیگ دسته اول بدمینتون برگزار می‌شود.

وی افزود: تیم‌های شرکت‌کننده در فصل جدید مسابقات لیگ دسته دوم بدمینتون قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور، در چهار گروه سه و چهار تیمی جای گرفته‌اند و در لیگ امسال به صورت دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم ادامه داد: در گروه نخست این مسابقات تیم‌های هیئت بدمینتون رامیان، هیئت بدمینتون تهران، هیئت بدمینتون شاهرود بازی‌های خود را به صورت دوره‌ای برگزار می‌کنند تا دو تیم به مرحله بعد صعود کنند.

وی اضافه کرد: در گروه دوم نیز تیم بدمینتون بانوان هیئت قم با تیم‌های هیئت البرز و قرچک تهران در یک گروه جای گرفته‌ است و امیدواریم با توجه به آمادگی بسیار خوبی که در تمرینات و اردوها به دست آورده در این گروه نتایج خوبی کسب کند.

پیرمرادی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون بدمینتون، در گروه سوم این دوره از مسابقات در مرحله مقدماتی نیز تیم‌های بانوان هیئت سمنان، هیئت بدمینتون زنجان و مهر و ماه تهران با یکدیگر مسابقه خواهند داد.

وی یادآور شد: همچنین در گروه چهارم و پایانی مرحله مقدماتی قرار است تیم‌های بدمینتون بانوان هیئت فارس، نفت تهران، هیئت خراسان شمالی و عطر مادر گلستان در تلاش برای راهیابی به مرحله بعد با یکدیگر پیکار کنند.

نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم اضافه کرد: تیم هیئت قم در روز نخست این رقابت‌ها که از امروز جمعه بیست و سوم اسفند ماه به میزبانی هیئت بدمینتون استان گلستان و البته در شهر گنبد کاووس برگزار می‌شود به مصاف تیم هیئت البرز خواهد رفت، ضمن اینکه در مسابقه دوم با تیم قرچک تهران برای صعود از این گروه دیدار می‌کند.

وی با اشاره به وضعیت حال حاضر بدمینتون قم در بخش بانوان، اظهار داشت: هدف تیم بدمینتون هیئت قم از حضور در رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور، پرورش استعدادهای جوان این رشته و بازگشت بدمینتون قم به دسته اول است.

نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم بیان داشت: زمان زیادی نمی‌گذرد که بدمینتون‌بازان قم در بخش بانوان در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور حضور داشتند، اما بزرگترین مشکل ما در خصوص عدم حضور در رقابت‌های دو سال اخیر لیگ دسته اول به مباحث مالی باز می‌گردد.

انتهای پیام/78002/ی30/آ3004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول