اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد علی‎آبادکتول:

بهره‎وری باید تبدیل به فرهنگ شود

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‎آبادکتول با بیان اینکه بهبود بهره‎وری کار فقط برای متخصصان نیست، گفت: بهره‎وری باید تبدیل به فرهنگ شود.

بهره‎وری باید تبدیل به فرهنگ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدتقی کریمیان شب گذشته در نخستین سمینار آموزشی مدیریت راهبردی کسب و کار در گرگان گفت: غرور انسان را از آموزش باز می‎دارد، همه نیازمند آموزش هستیم، دانشمندترین مردم کسی است که دانش دیگران را به دانش خود اضافه کند.

وی با بیان اینک مردم‌داری و مشتری‎مداری خدمت به خلق محسوب می‎شود، تصریح کرد: حق مشتری زمانی ادا می‎شود که کفه ترازو به نفع مشتری باشد.

سازمان‎ها به خاطر مشتری شکل می‎گیرند

مشاور بازاریابی با تاکید بر اینکه باید عملکرد بنگاه اقتصادی از انتظار مشتری پیشی بگیرد، یادآور شد: عملکرد در سازمان باید طوری باشد که مشتری را وفادار کنیم همانطوری که امام علی (ع) فرمودند «با مردم همانگونه معاشرت کن که دوست داری با تو معاشرت کنند تا تو عادل باشی».

کریمیان خاطرنشان کرد: برای اینکه دانش ملکه ذهن شود آنچه در کتاب‎ها می‎نویسند به عنوان تعلیم خوب است اما کافی نیست، مشتری‎مداری به معنای آن است که آنچه برای خود می‎پسندی برای دیگران نیز بپسندی تا به موفقیت دست پیدا کنی بنابراین وقتی این تفکر در بنگاه اقتصادی حاکم شود اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه برخورداری از کارمند دانا می‎تواند سازمانی توانا ایجاد کند، گفت: سازمان‎ها به خاطر مشتری شکل می‎گیرند با بال کارکنان به پرواز درمی‎آیند و با چشم مدیران خود می‎بینند و با امید به آینده زندگی می‎کنند، با خرد جمعی پیش می‎روند و با ابتکار و نوآوری نفس می‎کشند.

خدمت باید با علم، علاقه و نیت درست به مشتری باشد

مشاور بازاریابی با تاکید بر اینکه در یک بنگاه اقتصادی همه موظف به مشتری‎مداری هستند، یادآور شد: از نگهبان تا بالاترین مقام اجرایی باید مشتری‎مداری را سرلوحه قرار دهند.

کریمیان ادامه داد: کارکنان برای خوشنام کردن، ایجاد منزلت و جایگاه مثبت سازمان در ذهن مشتریان خدمت را باید به عنوان ارزش جمعی در سازمان خود تلقی کنند.

وی با تاکید بر اینکه خدمت باید با علم، علاقه و نیت درست به مشتری باشد، گفت: بنگاه‎های ما در استان و کشور نباید کاری کنند که انگشت‎نما شوند بلکه باید خود را به علم روز مجهز کرده تا بهره‎وری را ارتقا دهند.

انتهای پیام/83001/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول