اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد نوشهر:

فرهنگ حمایت از هنر باید در جامعه نهادینه شود

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر با اشاره به اینکه فرهنگ حمایت از هنر باید در جامعه نهادینه شود، گفت: حمایت از فرهنگ و هنر می‌تواند جامعه را از آسیب‌های احتمالی واکسینه کند.

فرهنگ حمایت از هنر باید در جامعه نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، بابک شمس‌ناتری پیش از ظهر امروز در پایان اجرای تئاتر «من هیچ زندگینامه‌ای ندارم»در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز باید به‌دنبال نگاه جدید و تزریق روحیه نشاط به اهالی فرهنگ و هنر باشیم اظهار داشت: باید امید آفرینی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و کمک کنیم تا هنر که عرصه ژرف‌اندیشی است در مسیر درست خود حرکت کرده و سبب پویایی جامعه شود.

وی با تقدیر و تشکر از حضور پیشکسوتان و هنرمندان شاخص در نقش‌آفرینی این کار نمایشی افزود: این نوع کارها نو و جدید است و سختی‌های خاص خود را دارد اما پژمان حسینی و گروه تئاتر مولانا این کار را خوب شروع کرد و این دومین اثری است که با این سبک و سیاق می‌بینیم.

این مسئول با اشاره به اینکه امروز تئاتر و نقش آفرینانش به میان مردم آمدند اظهار داشت: هنر عرصه زیبایی است که زیباتر هم شد و مشاهده می‌شود که شاعر، موسیقی‌دان، مجسمه‌ساز، نقاش و... در اجرای یک تئاتر نقش‌آفرینی داشتند و بهتر است بگویم هنر عرصه آزاد‌اندیشی است و مطمئنا روزی مرزهای قراردادی در هنر بیش از گذشته برداشته می‌شود و فاصله‌ها کمتر می‌شود.

شمس‌ناتری تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم فاصله مردم  با تئاتر و کل هنر کم شود و ببینیم اگر مردم کارها را دوست دارند وقت گذاشته و با این نگاه هم کار تولید شود، زیبایی هنر این است که مخاطبانش دارای سلایق و عقاید متفاوت هستند.

وی با تشکر از همه کسانی که دغدغه فرهنگ و هنر دارند و برای اعتلای آن گام بر می‌دارند اظهار داشت: باید یار و یاور اهالی فرهنگ و هنر باشیم و حامیان هنر و تئاتر هم باید از جمع من و شما باشند و اگر می‌توانیم قدمی در راستای حمایت برداریم و نگاهی هم که همراه با خیرخواهی و خوش اخلاقی باشد کارها نشاط آور و منجر به خیر می‌شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر اضافه کرد: حامی مالی تئاتر «من هیچ زندگینامه‌ای ندارم» سید پیمان حسینی دروازه‌بان تیم فوتبال ساحلی ایرانی است و این بسیار ارزشمند است که یک ورزشکار آمده و از تئاتر حمایت کرده ، این موضوع حرف و پیام‌های زیادی دارد.

وی در پایان تأکید کرد: فرهنگ حمایت از هنر باید در جامعه نهادینه شود و حمایت از فرهنگ و هنر می‌تواند جامعه را از آسیب‌های احتمالی واکسینه کند.

انتهایپیام/86019/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول