اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در قزوین:

اقتصاد مقاومتی راهکاری برای حل مشکلات اقتصادی است

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: مسئولان نظام در اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی تلاش کنند تا با تحقق آن بیشتر مشکلات اقتصادی برطرف شود.

اقتصاد مقاومتی راهکاری برای حل مشکلات اقتصادی است

آیت‌الله هادی باریک‌بین عصر امروز در دیدار با مسئولان و مدیران اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین که در دفتر نماز جمعه قزوین برگزار شد، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری اظهار داشت: ایشان به عملی کردن اقتصاد مقاومتی تأکید ویژه دارند.

وی افزود: بر این اساس باید تلاش برای تحقق این اقتصاد در دستور کار همه مسئولان و مدیران قزوینی از جمله اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین قرار بگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با اشاره به اینکه با عملی شدن اقتصاد مقاومتی در جامعه می‌توان به موفقیت‌های خوبی در همه عرصه‌ها رسید، ابراز داشت: بر این اساس باید مسئولان با به‌کارگیری راهکارهایی آن را در جامعه عملی کنند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان از تشریفات و تشکیلات و از برخی هزینه‌ها و اسراف پرهیز کنند تا بتوان با تحقق این مهم گرفتاری‌ها و مشکلات موجود جامعه برطرف شود تا بتوانیم در مسیر رشد و توسعه حرکت کنیم.

این مسئول با بیان اینکه ایران باید به کشوری تبدیل شود که در برابر هر توطئه و دسیسه دشمن خدشه‌دار نشود، بیان کرد: کشور ما باید یک اقتصادی را طراحی کند تا در برابر هر فتنه دشمنان اسلام از جمله تحریم آسیب نبیند که عملی کردن اقتصاد مقاومتی می‌تواند ما را به این مهم برساند بر این اساس باید در تحقق آن تلاش کرد.

وی با بیان اینکه بنیاد شهید یک نهاد مقدس است که باید در خدمت کردن به خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان و آشنا کردن آنان با احادیث و مفاهیم قرآن کریم تلاش کنند، ابراز داشت: مدیران و مسئولان این نهاد در رسیدگی به مشکلات این خانواده‌ها مصمم‌تر باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین به اقامه نماز اشاره کرد و گفت: این فریضه دینی باید در بین آحاد جامعه نهادینه شود تا ارزش‌های اسلامی ارتقا و ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه کاهش یابد.

باریک‌بین ادامه داد: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اجرای برنامه‌های فرهنگی مختلف می‌تواند اقامه به موقع نماز و اهمیت دادن به آن را در بین نسل جدید خانواده‌های شهدا ترویج دهد تا آنان با این فریضه دینی بیشتر آشنا شوند که تحقق این مهم موجب می‌شود که انسان در مسیر الهی به درستی حرکت کند.

انتهای پیام/77009/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول