اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌حضرتی:

‌روزنامه اعتماد وابسته به هیچ حزبی نیست‌

مدیر مسئول روزنامه اعتماد گفت: اعتماد ‌یک روزنامه حرفه‌ای و اثرگذار است‌ که وابسته به هیچ قدرتی نیست‌.

‌روزنامه اعتماد وابسته به هیچ حزبی نیست‌

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، الیاس حضرتی بعد از ظهر امروز در مراسم معرفی سرپرست روزنامه اعتماد در گیلان در مجتمع فرهنگی خاتم الانبیاء (ص) رشت اظهار کرد: در روزنامه اعتماد باید بدانیم به دنبال چه هستیم.

وی با بیان اینکه مقدس‌ترین نهاد و در عین حال خطرناک‌ترین صحنه را انتخاب کردیم تصریح کرد: ما سرباز صحنه نبرد و دفاع از انقلاب هستیم.

نماینده پیشین رشت در مجلس با بیان اینکه در دفاع مقدس با افتخار حضور یافتیم افزود: امروز در صحنه نبرد رسانه‌ها هستیم و باید به همان اندازه قدرتمند باشیم ضمن اینکه یک روزنامه حرفه‌ای و اثرگذاری هستیم که وابسته به هیچ قدرتی نیستیم.

وی روزنامه اعتماد را در اردوگاه اصلاح طلبان دانست و خاطر نشان کرد: مسیر کشور از طریق اصلاح طلبی است اما خود را اسیر دیدگاه جناحی نکردیم و به جناح مختلف و دوستان بهترین فرصت‌ها را دادیم.

حضرتی گفت: دوستان اصولگرا مقالات خود را به اعتماد می‌فرستند زیرا در اعتماد دیده می‌شود.

وی دفاع از دین، حاکمیت دینی و آرمان‌های انقلاب را از رویکرد روزنامه اعتماد دانست و یادآور شد: دفاع از رهبر و عزت ملت و رفاه به جامعه رویکرد اصلی ما به طرف رسانه است و این میدان در اختیار همه قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه باید با دید بازتری نسبت به مشکلات و مباحث آن نگاه کنیم خاطر نشان کرد: همه باید در کنار هم باشیم و در سطح استان به یکدیگر کمک کنیم.

مدیر مسئول روزنامه اعتماد با ابراز خرسندی از حضور نوبخت با عنوان سخنگوی دولت تصریح کرد: نوبخت در جایگاهی بالا قرار گرفته است و باید سلیقه‌ها در کنار هم باشند چرا که نوبخت گیلانی است و باید در کنارش قرار گیریم.

به گزارش فارس، در مراسم مذکور الیاس حضرتی، علیرضا خلقت‌دوست را به عنوان سرپرست روزنامه اعتماد در گیلان معرفی کرد.

همچنین در این مراسم از محمدباقر نوبخت به عنوان چهره سیاسی، محمد تقی پوراحمد جکتاجی به عنوان چهره فرهنگی، سید عباس موسوی به عنوان چهره اقتصادی و مسعود رهنما به عنوان چهره ورزشی گیلان قدردانی شد.

انتهای پیام/2300/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول