اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مدرسه فاطمیه زهک

خیمه عزای حضرت زهرا (س) بر‌پا می‌شود

سرپرست تبلیغات اسلامی زهک از برپایی خیمه عزای حضرت زهرا (س) در مدرسه فاطمیه این شهرستان از روز 22 اسفند به مدت پنج شب خبر داد.

خیمه عزای حضرت زهرا (س) بر‌پا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام علی خیور اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام فاطمیه و در راستای هماهنگی بین ادارات و برگزاری بهتر مراسم عزاداری بانوی دو عالم حضرت فاطمه (س)، نشست شئون فرهنگی با حضور اعضای ستاد در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

وی گفت: در این نشست ابتدا گزارشی از اجرای مصوبات جلسه قبل گفته شد و هریک از اعضا درباره نقاط ضعف و قوت آن با یکدیگر گفت و گو کردند.

خیور افزود: در این جلسه مصوب شد مراسم محوری خیمه عزای فاطمیه در مدرسه فاطمیه زهک از 22 اسفند به مدت پنج شب برگزار شود و فرمانده نیروی انتظامی و ناحیه سپاه زهک امنیت مراسم را تضمین کردند و شهرکی رئیس اداره آموزش و پرورش برای کمک در آماده سازی مدرسه برای خیمه عزا اعلام آمادگی کرد.

خیور خاطر نشان کرد: در این جلسه قرار شد تا در ایام فاطمیه بسته‎های فرهنگی برای عزاداران حضرت فاطمه (س) فراهم شود و همچنین شهردار شهرستان قول همکاری برای نصب بنر و سیاه پوش کردن شهر در ایام فاطمیه داد.

انتهای پیام/75004/ش/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول