اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رکورددار جهان در تیراندازی:

زنجان امکانات مناسبی برای تیراندازی ندارد

رکورددار جوانان جهان در تیراندازی با اشاره به نامناسب بودن امکانات تیراندازی زنجان برای تمرین گفت: برای حفظ آمادگی در تهران تمرین می‌کند.

زنجان امکانات مناسبی برای تیراندازی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مسئولان ورزش استان زنجان بعدازظهر امروز از امیرحسین گل‌پسند که به تازگی موفق شده است مدال طلای مسابقات تیراندازی آسیا را کسب و رکورد این مسابقات را بشکند استقبال کردند.

امیرحسین گل‌پسند در حاشیه مراسم استقبال که در اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور خود در مسابقات آسیای جوانان در کویت اظهار داشت: این مسابقات با حضور بهترین‌های این رشته در کویت برگزار شد.

وی از دریافت مدال طلای انفرادی در مسابقات جهانی آسیا توسط خودش خبر داد و اضافه کرد: در این مسابقات نفره تیمی را هم کسب کرده است.

رکوردار جوانان جهان تیراندازی با اشاره به شکست رکورد تیرانداز آلمانی در مسابقات جوانان تصریح کرد: خودش موفق به شکستن این رکورد شده است.

این ورزشکار رکورد قبلی این رشته را 205.7 امتیاز اعلام کرد و گفت: موفق به ارتقای امتیاز ورزشکار آلمانی به 206.3 شده است.

گل‌پسند در پاسخ به سئوالی در مورد کیفیت مسابقات تیراندازی کویت گفت: با توجه به نزدیکی بازی‌های آسیایی کره، بهترین‌های این ورزش در این مسابقات حضور یافته بودند.

وی رقیبان جهانی خود را در تیراندازی ورزشکاران کشورهای چین، آلمان و فرانسه اعلام کرد و ابراز داشت: حفظ موقعیت در شرایط فعلی سخت شده بنابراین نیازمند حمایت مسئولان است.

رکورددار جوانان جهان در تیراندازی در پاسخ به سئوالی در مورد وضعیت تمرینات خود برای آمادگی حضور در مسابقات گفت: به دلیل فراهم نبودن امکانات تمرین تیراندازی زنجان در تهران تمرین می‌کند.

این ورزشکار با بیان اینکه امکانات تیراندازی زنجان به هیچ وجه مناسب تمرین برای حضور در مسابقات جهانی نیست، ادامه داد: موفقیت ورزشکاران منوط به فراهم شدن امکانات مورد نیاز برای تمرین است.

گل‌پسند با اشاره به نزدیک بودن مسابقات آسیایی و جهانی اسپانیا، تاکید کرد: حضور موفق در این بازی‌ها نیازمند تمرینات آمادگی سطح بالایی است.

وی با بیان اینکه ایران با تیم‌های مختلف در مسابقات کویت شرکت کرده بود، افزود: هر تیم در مسابقات تیراندازی رده‌های سنی شامل سه نفر برای آقایان و سه نفر برای خانم‌ها است.

انتهای پیام/73004/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول