اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان خبر داد

انجام مذاکرات گسترده برای تأمین اعتبار ورزشگاه نقش ‌جهان

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان از انجام مذاکرات گسترده برای تأمین اعتبار ورزشگاه نقش ‌جهان خبر داد.

انجام مذاکرات گسترده برای تأمین اعتبار ورزشگاه نقش ‌جهان

محمد سلطان‌حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار داشت: تیم تخصصی و فنی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان مطالعات گسترده‌ای در راستای سنجش نیازمندی‌های اساسی ورزشگاه نقش‌ جهان انجام داده است و بر همین اساس نسبت به انجام مذاکره با دستگاه‌های مختلف در سطح وزارت ورزش و جوانان و اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان با رویکرد تأمین اعتبارات لازم جهت اتمام عملیات این مجموعه اقدام شده است.

وی ادامه داد: در وضعیتی که اعتبارات و منابع تعیین شده در موعد مقرر جهت تکمیل این طرح عظیم اختصاص پیدا کند، انتظار می‌رود تا یک سال و نیم آینده شاهد افتتاح ورزشگاه نقش‌ جهان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به اینکه سرانه فضاهای ورزشی در شهرستان اصفهان نسبت به سایر نقاط استان در وضعیت نامناسبی قرار گرفته است، بیان داشت: مطابق آمار و اطلاعات موجود سرانه فضای ورزشی در شهر اصفهان حدود 19 سانتی‌متر مربع است و این در حالی است که این میانگین سرانه فضای ورزشی استان اصفهان حدود 33 سانتی مترمربع است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد 300 طرح نیمه تمام ورزشی در سطح استان اصفهان وجود دارد، ابراز داشت: به لحاظ محدودیت های محسوس بودجه ورزش کشور امکان تأمین اعتبارات مناسب به تمامی این طرح‌ها وجود ندارد و باید در راستای تحقق اصل 44 قانون اساسی نسبت به واگذاری مرحله اجرایی این پروژه‌ها اقدام شود.

سلطان‌حسینی با اشاره به اینکه بررسی وضعیت امکانات و زیرساخت‌های ورزشی شهرضا جزو مهم‌ترین اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در سال آینده است، تصریح کرد: بر همین اساس در اوایل سال آینده نسبت به بازدید از سطح پروژه‌های نیمه تمام ورزشی شهرستان شهرضا اقدام می‌شود و اعمال دریای آزادت مناسب در این حوزه خطیر در دستورکار قرار می‌گیرد.

وی با تشریح لزوم تبیین اصول و استانداردهای تعریف مدیران موفق ورزشی در سطح کشور، گفت: این طرح جامع چند سال گذشته با محوریت 50 نفر از متخصصان و صاحب‌نظران حوزه ورزش کشور براساس دریای آزادت بومی تدوین شده است و سال آینده در راستای سنجش عملکرد مدیران بخش ورزش استان اصفهان اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/63011/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول