اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

دومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت حوضه آبریز زاینده رود برگزار شد

استاندار اصفهان گفت: دومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت حوضه آبریز زاینده رود در محل وزارت نیرو برگزار شد.

دومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت حوضه آبریز زاینده رود برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور با اعلام اینکه دومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت حوضه  آبریز زاینده رود به ریاست وزیر محترم نیرو تشکیل شد، اظهار داشت: این جلسه با حضور معاونین وزرای ذیربط و همچنین استانداران اصفهان، یزد، چهارمحال بختیاری، خوزستان و کرمان به مدت 4 ساعت در محل وزارت نیرو برگزار شد.

استاندار اصفهان افزود: در این جلسه نمایندگان صنف کشاورزان استان‌های اصفهان و چهارمحال بختیاری به پیشنهاد وزیر محترم جهاد کشاورزی معرفی شدند و این نمایندگان در جلسات آتی شورا شرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در خصوص کلان منابع و مصارف رودخانه‌ زاینده رود تا سال 1410 بحث و بررسی صورت گرفت، تصریح کرد: کلان منابع و مصارف رودخانه‌ زاینده رود با تثبیت و تعیین حقابه های قانونی به تصویب رسید تا در جلسه‌ آتی شورای عالی آب نهایی شود.

وی یادآور شد: در خصوص منابع و مصارف تا پایان سال آبی 92-93 بحث و بررسی صورت گرفت و با مطرح شدن نظرات اعضا؛ مقرر شد با لحاظ این نظرات، منابع و مصارف نهایی و توسط معاون آب وزیر نیرو پیگیری شود.

استاندار اصفهان در پایان متذکر شد: در این جلسه مقرر شد میزان خسارت قابل پرداخت به کشاورزان خسارت دیده در سال آتی با هماهنگی وزارت جهاد کشاورزی تعیین و پیگیری‌های لازم جهت تأمین اعتبار صورت پذیرد.

انتهای پیام/2301/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول