اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز شهدا صورت گرفت

دیدار فرمانده بسیج نیشابور با خانواده ‌شهدا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ‌نیشابور با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج نیشابور با خانواده ‌شهدای نیشابور دیدار کردند.

دیدار فرمانده بسیج نیشابور با خانواده ‌شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور ‌سیدعلی‌اکبر حسینی ظهر امروز در حاشیه سرکشی از خانواده‌های شهدا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا دارای برکات فراوانی است که با دیدن این مجسمه‌های ایثار و از خودگذشتگی باعث تقویت و استحکام روحیه خدمت‌رسانی خواهد شد.

وی ادامه داد: شهدای ما برای تحقق استقلال، آزادی، جمهوریت و اسلامیت از جان خود گذشته‌اند ما نیز اگر می‌خواهیم رهرو واقعی این شهدا باشیم باید در راستای استقرار و تعمیق آرمان‌های مقدس شهدا بکوشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین رحیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج نیشابور نیز اظهار داشت: نامگذاری روز بزرگداشت شهدا از سال 83 انجام شده اما امسال این روز هرچه پرشورتر در سراسر کشور در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: ‌شهدا، رفته‌اند و رسالتی از جنس آگاهی و حرکت را بر دوش ما باقی گذاشته‌اند.

حسینی در پایان اظهار داشت: بسیج نیشابور برنامه مدون دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را در دستور کار خود دارد.

انتهای پیام/2202/ش‌10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول