اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته یک فوتبال/

تساوی نساجی مقابل الوند همدان

در هفته بیست و سوم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور نساجی مقابل الوند تن به تساوی داد.

تساوی نساجی مقابل الوند همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از قائمشهر، هفته بیست و سوم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول عصر امروز نساجی مازندران در ورزشگاه 15 هزار نفری شهید وطنی قائمشهر میزبان الوند همدان بود.

این بازی در هوایی کاملا سرد و بارانی مقابل بیش از هزار هوادار برگزار شد که نیمه اول این دیدار نساجی سعی داشت از کناره‌ها زمین به موقعیت دست پیدا کند.

دقیقه 9 پاس عیسی پرتو شوت مجتبی رمضانی در داخل محوطه جریمه به بیرون رفت و در دقیقه 23 پاس داخل محوطه شش قدم سجاد کرمان را مجتبی رمضانی با بی‌دقتی تمام به بیرون زد.

در دقیقه 37 شوت مرتضی عزیز محمدی از کنار دروازه نساجی به بیرون رفت.

پس از این موقعیت نیز حملات نساجی‌ها ادامه یافت و یک بازی یک طرفه را از سوی نساجی‌ها شاهد بودیم تا مجتبی رمضانی در دقیقه 23 این دیدار دومین موقعیت خود را با شوتی که از محوطه شش قدم به دست آورد از دست دهد.

بازیکنان الوند همدان برای کاهش حملات بازیکنان نساجی به ضدحملات روی آورده بودند یکی دو موقعیت نصف و نیمه روی دروازه نساجی تدارک دیدند که نتیجه‌ای در بر نداشت تا این نیمه بدون رد و بدل شدن گلی پایان یابد.

نیمه دوم نیز به مانند نیمه اول از سوی نساجی‌ها طوفانی آغاز شد و در همان دقیقه 46 بازی، پوریا خاورپور روی هنرنمایی مجتبی رمضانی در جا گذاشتن دو مدافع حریف و پاس عرضی این بازیکن موفق شد دروازه تیم الوند همدان را باز کند.

هنوز دو دقیقه از گل نساجی نگذشته بود که آرش محبی موفق شد پاس علی‌اصغر عاشوری را به گل مساوی تیم الوند همدان تبدیل کند.

در ادامه برای دقایقی یک بازی متعال را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم ولی این تیم نساجی بود که رفته‌رفته موفق شد با بازی سازی مجتبی رمضانی که در این دیدار نقش بازیکن آزاد را ایفأ می‌کرد سوار بر بازی شود و توپ را در زمین تیم الوند به گردش بیاورد. ولی برخلاف جریان بازی این تیم الوند همدان بود که در دقیقه 62 بازی به گل دوم خود دست یافت.

مرتضی عزیزمحمدی در پشت محوطه هجده قدم نساجی صاحب توپ شد تا این بازیکن دونده شوتی سرضرب و استثنایی روانه دروازه محمدباقر شعبانی کند و توپ پس از برخورد به تیرک عمودی دروازه به گل دوم الوند تبدیل شود.

نادر دست‌نشان که انتظار دریافت همچین گلی را از تیمش نداشت با به میدان فرستادن حسن رمضانی، صابر میرقربانی و فرید عابدی سیستم هجومی را در دستور کار تیم خود قرار داد ولی دفاع بسته تیم الوند مانع خلق هرگونه موقعیت برای تیم نساجی شد اما سماجت نساجی‌ها برای به ثمر رساندن گل تساوی در دقیقه 88 جواب داد و صابر میرقربانی موفق شد با یک شوت محکم و دقیق گل تساوی بخش نساجی را به ثمر برساند تا این دیدار با تساوی دو بر دو پایان یابد.

برای نساجی در این دیدار محمدباقر شعبانی، عیسی پرتو ،محمد صالحی،حسین بغلایی،محسن زاهدی، میلاد کامل، محمد فتحی، مصطفی نوربخش، مجتبی‌رمضانی، پویا خاوری‌پور و سجاد کرمان و برای تیم الوند همدان را حامد ریاحی، میلاد احمدی‌مجد ،علیرضا شاهسون، محمدرضا احمدنیاء، حسین کاظمی، آرمین طلایی‌منش، حامد میرزایی، علی‌اصغر عاشوری، مرتضی عزیزمحمدی، مجتبی اتفاقی و آرش محبی بازی کردند.

به گزارش فارس، تیم نساجی با این تساوی 31 امتیازی شد و الوند همدان نیز با 22 امتیاز همچنان رده دوازدهم جدول را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/86017/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول