اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بجنورد:

فرآیندهای اشتباه تصمیم‌گیری و مجری‌گری در شهرداری بجنورد اصلاح شد

شهردار بجنورد گفت: فرآیندهای اشتباه تصمیم‌گیری و مجری‌گری در شهرداری بجنورد اصلاح شد.

فرآیندهای اشتباه تصمیم‌گیری و مجری‌گری در شهرداری بجنورد اصلاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد،‌ روح‌الله براتیان بعد از ظهر امروز در نشست با اعضای هیئت‌مدیره خانه مطبوعات خراسان شمالی اظهار کرد: ما در شهر تفکیکی بین مجری و تصمیم‌گیر پیش از این قائل نبوده و شاهد تصمیم‌گیری‌ها در رده‌های مختلف بودیم که این به نفع شهر نبوده است.

وی، اصلاح فرآیندها در شهرداری را از مهمترین رویکردها از بدو پذیرش مسئولیت خواند و ادامه داد: اکنون این اصلاح را در شهرداری آغاز کرده که قطعاً این مهم به نفع مردم و شهر خواهد بود و تلاش خواهیم کرد تا دیگر این اتفاقات در شهرداری روی ندهد.

* فرآیند سرمایه‌گذاری در شهرداری بجنورد کوتاه شد

براتیان، فعال شدن معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری در شهرداری بجنورد را در روزهای اخیر برشمرد و ابراز داشت: با راه اندازی این معاونت فرآیندها کوتاه‌تر شده و صرفاً سرمایه گذار یک بار تقاضای خود را تحویل و پاسخ آن را دریافت خواهد کرد.

وی با اشاره به انتصاب بهمن جباری برای این مسئولیت در شهرداری بجنورد افزود: تمامی مراحل استعلام‌ها توسط مرکز سرمایه گذاری شهرداری انجام شده و دیگر مشکلات قبلی سرمایه گذاری را نخواهند داشت.

شهردار بجنورد عنوان کرد: چندین سرمایه گذاری که در گذشته در شهرداری انجام شده، اکنون هر کدام با مشکلاتی مواجه بوده که قطعاً به نفع شهرداری نیست.

* ارتقای سطح اطلاعات شهری شهروندان بجنوردی

براتیان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های خود را در شهرداری ارتقای اطلاعات شهری شهروندان در حوزه شهری و اطلاع از قوانین و مقررات اعلام کرد.

وی اظهار کرد: با اجرای این کار رضایت شهروندان افزایش یافته و میزان مراجعات مردم به شهرداری‌ها نیز کاهش خواهد یافت.

شهردار بجنورد با بیان اینکه ارتقای سطح اطلاعات شهروندان با استفاده از ظرفیت‌های مختلف از جمله رسانه‌ها پیگیری می‌شود، گفت: اکنون در این زمینه با خلاءهایی مواجه هستیم.

* سامانه 137 و استقبال مردم

براتیان با اشاره به راه‌اندازی سامانه 137 برای انعکاس مشکلات مردم از شهرداری، یادآور شد: خوشبختانه این حرکت با استقبال مردم مواجه شده و تماس‌های زیادی را به این مرکز شاهد هستیم.

وی اظهار کرد: هر مشکلی که توسط شهروندان به این سامانه منعکس شود، شهرداری آن را پیگیری خواهد کرد.

به گفته شهردار بجنورد، پیگیری امور مربوط به انعکاس خواسته‌های مردم به 137 همچون دستور شهردار بوده تا رفع این مشکلات سامان یابد.

* برخورد با کارکنانی که به ارباب رجوع توهین کنند

براتیان همچنین با اشاره به ضرورت تکریم شهروندان از سوی کارکنان شهرداری، اضافه کرد: به طور حتم با هر کارمندی که در شهرداری به ارباب رجوع توهین کند، برخورد می‌شود.

وی، سطح این برخورد را نیز با درجات گوناگون عنوان و تأکید کرد: حتی در صورت وجود اسناد و مدارک آن کارمند از مجموعه شهرداری اخراج خواهد شد.

به گزارش فارس، روح‌الله براتیان کمتر از 2 ماه قبل به عنوان شهردار مرکز خراسان شمالی از وزیر کشور حکم گرفت.

انتهای پیام/63002/ذ40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول