اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا

همایش پیاده‌روی خانوادگی جامعه ایثارگری در زنجان برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: همایش پیاده‌روی خانوادگی جامعه ایثارگری فردا در زنجان برگزار می‌شود.

همایش پیاده‌روی خانوادگی جامعه ایثارگری در زنجان برگزار می‌شود

امیرعلی نیک‌بخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: 22 اسفند ماه سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی ایران به فرمان حضرت امام خمینی (ره) است.

وی با بیان اینکه بنیاد شهید در سال 58 به فرمان امام راحل تاسیس شد، افزود: در شورای عالی انقلاب فرهنگی سال 83 روز بزرگداشت شهدا در تقویم کشورمان با این عنوان نامگذاری شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تصریح کرد: شهدا همیشه زنده هستند و همه مردم کشورمان با شهدا زندگی می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه اسفند ماه، ماه محرم انقلاب اسلامی ایران نام گرفته است، گفت: این نامگذاری به این دلیل است که 13 درصد شهدای کشورمان در اسفند ماه به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند.

نیک‌بخش ادامه داد: در این روزها مردم به استقبال بهار طبیعت می‌روند اما شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس در این روزها به استقبال شهادت رفتند.

وی با اشاره به اینکه شهدای دفاع مقدس با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل انقلاب را بیمه کردند، ابراز داشت: اقتدار و امنیت امروز کشورمان مرهون خون شهداست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با تاکید بر اینکه امروز مردم به ویژه نسل جوان باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشند، خاطرنشان کرد: شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس در وصایای خود از ملت ایران خواستند که وارث خون شهدا، ولایت‌مدار و به دنبال راه ولایت فقیه باشند.

این مسئول ادامه داد: همچنین شهدا در وصایای خود از مردم خواسته‌اند که به مستضعفان و نیازمندان کمک و حجاب اسلامی را رعایت کنند.

نیک‌بخش در ادامه به برنامه بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت روز بزرگداشت شهدا اشاره کرد و گفت: به همین مناسبت یادواره‌های مختلف شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس در سطح استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همایش پیاده‌روی خانوادگی جامعه ایثارگری روز جمعه 23 اسفندماه سال‌جاری برگزار می‌شود، اظهار داشت: این همایش در مسیر جاده گاوازنگ زنجان به سمت سینمای روباز این منطقه برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان اضافه کرد: همایش پیاده‌روی جامعه ایثارگری رأس ساعت 7:30 صبح فردا آغاز می‌شود.

این مسئول در پایان بیان داشت: همچنین در خطبه‌های نماز جمعه فردا درباره بحث ایثار و شهادت و دلاوری‌های رزمندگان اسلام توضیحاتی به نمازگزاران می‌شود.

انتهای پیام/73008/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول