اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون آموزش ابتدایی خرم‌آباد

طرح تبادل دانش و تجربه در آموزش و پرورش پلدختر اجرا شد

طرح تبادل دانش و تجربه با حضور معاون آموزش ابتدایی و کارشناسان آموزش و پرورش ناحیه دو خرم‌آباد در شهرستان پلدختر اجرا شد.

طرح تبادل دانش و تجربه در آموزش و پرورش پلدختر اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس در پلدختر، بهمن دیناروند مدیر آموزش و پرورش پلدختر ظهر امروز در نشست عوامل اجرایی طرح تبادل دانش و تجربه با بیان اهمیت ضرورت تبادل و تجربیات گفت: بسترسازی و ایجاد زمینه مناسب برای ارتقای توانمندی‌های معلمان و مدیران واحدهای آموزشی، ارزیابی عملکرد مدیران و معلمان در زمینه اداره مدارس و فرایند تدریس و یادگیری، هدایت عملکرد مدیران آموزشگاه‌ها در جهت اصلاح امور آموزشی و پرورشی و بررسی میزان دستیابی به شاخص‌ها و عملکردها مطابق تفاهمنامه از جمله اهداف اجرای طرح تبادل دانش و تجربه به شمار می‌روند. 

زهرا رسولی معاون آموزش ابتدایی ناحیه دو شهرستان خرم‌آباد نیز در این جلسه تعامل ادارات آموزش و پرورش مناطق را موجب توفیق بیشتر در انجام اهداف آموزش و پرورش عنوان کرد.

گفتنی است؛ طرح تبادل دانش و تجربه در آموزش و پرورش به صورت قطبی از 23 بهمن‌ماه تا امروز در استان لرستان در حال انجام است.

انتهای پیام/2304/ذ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول