اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

مدال‌آوران ورزشی شهرستان بهار تجلیل شدند

مراسم تجلیل از مقام‌آوران و مدال‌آوران ورزشی شهرستان بهار برگزار شد.

مدال‌آوران ورزشی شهرستان بهار تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، ظهر امروز طی مراسمی از 100 نفر از مقام‌آوران و مدال‌آوران ورزشی شهرستان بهار تجلیل شد.

در این مراسم نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی به فرموده مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: اهتمام به ورزش اهتمام به «معروف» است که این جمله توقع از ورزشکار را صد چندان می‌کند.

محمدعلی پورمختار اضافه کرد: ورزشکاران با اتکا به مرام قهرمانی بر انواع شیاطین خصوصاً شیاطین نفس غلبه می‌کنند و راحت‌طلبی، رخوت و سستی را رها کرده و خواهش‌های نفسانی را کنار می‌گذارند.

وی با تاکید بر گسترش راه و رسم و مرام پهلوانی گفت: ورزشکاران در جامعه فرهنگ پهلوانی را ایجاد کرده‌اند و با تبعیت عملی از مرام در جذب و ایجاد علاقه در بین اقشار، تاثیرگذار خواهند بود.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس اظهار داشت: در جامعه باید نوجوانان و نونهالان در قالب معنوی حرکت کنند و ورزشکاری را امری عبادی محسوب کنند.

وی افزود: امروز نیاز به تقویت ورزش بیش از گذشته احساس می‌شود که همه باید در این راستا تلاش کنیم و شاهد تحول جدی‌تری از حیث ایجاد ساختارهای فعالیت‌های ورزشی باشیم زیرا بسیاری از مردم شهری و روستایی از نبود امکانات ورزشی گله‌مندند.

پورمختار با بیان اینکه در شهرستان بهار در کمبود اماکن ورزشی در رده‌های بالا و در حیث تامین آنان در رده‌های پایین قرار داریم، ابراز داشت: در سال آینده بخشی از بودجه ویژه‌ای که دولت در اختیار شهرستان خواهد گذاشت در تامین اماکن ورزشی، تجهیزات و رفع مشکلات این عرصه صرف می‌شود. 

این مسئول ادامه داد: با تکمیل اماکن ورزشی که از سالیان گذشته تعهد ایجاد شده اما اجرایی نشده، شاهد رفع بخشی از مشکلات و نگرانی‌های اهالی ورزش خواهیم بود.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس تاکید کرد: همه کسانی که در حیطه مسائل اجتماعی و فرهنگی مسئولیت دارند باید توجه بیشتری به این توسعه ورزش داشته باشند.

وی گفت: ادارات متولی و مرتبط با ورزش بخشی از بودجه‌ها و درآمدها را صرف تامین و تجهیز امکانات ورزشی کنند تا بتوانیم بخشی از وظیفه را با اتمام این پروژه‌ها و تامین نیازهای مورد نظر ورزشکاران به انجام برسانیم.

انتهای پیام/89028/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول