اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مجموعه ورزشی پرشین:

مجموعه ورزشی پرشین بوستان غدیر فاقد امکانات اولیه است

مدیر مجموعه ورزشی پرشین بوستان غدیر از کمبود امکانات در این مجموعه ورزشی گلایه کرد و گفت: مجموعه ورزشی پرشین فاقد آب، گاز، برق، خط تلفن و امکانات اولیه است.

مجموعه ورزشی پرشین بوستان غدیر فاقد امکانات اولیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد خزاعی امروز در حاشیه برگزاری مسابقه کارتینگ خبرنگاران به مناسبت گرامیداشت شهدای رسانه از مشکلات عدیده مجموعه ورزشی پرشین بوستان غدیر خبر داد.

وی اظهار داشت: از سال 84 با گذراندن سیکل اداری هفت ساله در سال 91 موفق به راه‌اندازی این مجموعه ورزشی که دومین پیست بزرگ کارتینگ کشور است، شدیم.

مدیر مجموعه ورزشی پرشین خاطرنشان کرد: در طول یک سال چهار دوره مسابقات کشوری برگزار شده که سه مورد آن مسابقات کارتینگ بوده است.

خزاعی با اشاره به ارائه خدمات رایگان اسکیت و دوچرخه‌سواری به عموم مردم گفت: تا پایان سال جاری مینی‌گلف و در سال 93 نیز زمین پینت‌بال، فوتبال ساحلی، هندبال ساحلی و والیبال ساحلی راه‌اندازی خواهند شد.

وی در ادامه از عدم هماهنگی با این مجموعه ورزشی گلایه کرد و گفت: مجموعه ورزشی پرشین فاقد آب شهری، گاز، برق، خط تلفن و امکانات اولیه است و برای تامین آب مورد نیاز مجبور به خرید آب به صورت تانکری هستیم.

خزاعی اذعان داشت: با توجه به صدور مجوز کارتینگ توسط اداره ورزش و جوانان استانداری وسایل مورد استفاده در کارتینگ را استاندارد نمی‌داند در حالی که این مسئله در حیطه استانداری نیست.

وی در ادامه افزود: علاوه بر این اداره استاندارد اجازه ترخیص وسایل فاقد استانداردهای لازم را از گمرک نمی‌دهد در صورتی که تمام موارد مورد نظر از گمرک‌ها ترخیص شده‌اند.

انتهای پیام/2258/غ20/آ3004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول