اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه‌آهن شمال‌ اعلام کرد

آمادگی واگن‌های نجات قطار راه‌آهن شمال ‌در ایام نوروز

مدیرکل راه‌آهن شمال با اعلام آمادگی راه‌آهن شمال در ایام نوروز گفت: ماشین‌آلات خط و ماشین‌آلات سبک و سنگین راه‌سازی بر روی واگن‌های قطار نجات به اتفاق رانندگان در آمادگی کامل به‌سر می‌برند.

آمادگی واگن‌های نجات قطار راه‌آهن شمال ‌در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از  روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال، یوسف گران‌پاشا درباره تمهیدات نورزی راه‌آهن شمال اظهار داشت: در ایام نوروز نیز حجم تقاضای مسافرت با قطار به‌شدت افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: تعیین کشیک‌هایی متشکل از روسا، معاونان و کارشناسان ادارات فنی، مسئولان واحدها و روسای ایستگاه‌های مهم تشکیلاتی مانند پل‌سفید ، فیروزکوه و گرگان به صورت 24 ساعته در برنامه کاری راه‌آهن قرار دارد.

مدیرکل راه‌آهن شمال بیان داشت: در این ایام نظارت کامل بر عملکرد ماموران به‌ویِژه در بخش سیر و حرکت انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد : همه ساله قبل از فرا رسیدن ایام نوروز لایروبی آبروها و زوال‌ریزی کوه‌ها و در صورت نیاز تنظیم درز ریل‌ها و بازدید جامع از سوزن‌ها انجام می‌شود.

گران‌پاشا گفت: در حوزه‌های چهارگانه راه‌آهن شمال در ایستگاه‌های بندرترکمن، ساری،  پل‌سفید و زرین‌دشت، کشیک‌های مختلف پیش‌بینی شد تا در مواقع ضروری اقدام به رفع نقص انجام شود.

مدیرکل راه آهن شمال خاطرنشان کرد: از بین ماموران خط، افراد زبده و آموزش دیده‌ای را به عنوان نگهبان ترانشه‌ها در نقاط حساس مستقر هستند و روسای حوزه‌ها به‌صورت آماده‌باش و کشیک حضور دارند.

وی بیان داشت: در این ایام همه ماشین‌آلات خط و ماشین‌آلات سبک و سنگین راه‌سازی بر روی واگن‌های قطار نجات به اتفاق رانندگان در آمادگی کامل به‌سر می‌برند.

گران‌پاشا با اشاره به اینکه ادارات سیر و حرکت و ناوگان راه‌آهن شمال برای اجرای دقیق و ایمن و بدون نقص برنامه قطارهای مسافری در ایام نوروز برنامه‌ریزی می‌کنند گفت: لوازم و قطعات مورد نیاز لکوموتیوها و واگن‌ها تهیه و در واحدهای مربوطه نگهداری تا در صورت نیاز در کمترین زمان ممکن مورد استفاده و بهره‌برداری قرار گیرد.

وی به تمهیدات اندیشیده شده در زمان خرابی قطار نیز اشاره کرد و گفت: از بین ماموران چند تن از مجربترین افراد را آماده و به همراه قطارهای مسافری از پل‌سفید تا فیروزکوه اعزام

می‌شوند تا در زمان خرابی‌های جزیی نسبت به راه‌اندازی مجدد قطار اقدام کنند.

گران‌پاشا در پایان گفت: در هر شیفت کاری یک نفر مکانیسین و یک نفر الکتریسین دیزل در دپوی تعمیرات فیروزکوه مستقر می‌شوند.

انتهای پیام/86004/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول