اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر فدراسیون تیراندازی:

ضامن موفقیت‌های بین‌المللی ورزش توجه به ورزش‌های پرمدال است

دبیر فدراسیون تیراندازی گفت: موفقیت در کسب جایگاه بین‌المللی در گرو توجه ورزش‌های پرمدال مانند تیراندازی است.

ضامن موفقیت‌های بین‌المللی ورزش توجه به ورزش‌های پرمدال است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمدرضا هامونی‌حقیقت ظهر امروز در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت تیراندازی استان زنجان با بیان اینکه 71 درصد مدال‌های المپیک و 68 درصد مدال‌های بازی‌های آسیایی در هشت رشته ورزشی توزیع می‌شود، اظهار داشت: نکته مهم در این مطلب است که همه این رشته‌های ورزشی انفرادی هستند.

وی خاطرنشان کرد: اگر خواهان موفقیت‌های بین‌المللی در ورزش و کسب جایگاه در المپیک‌های جهانی و آسیایی هستیم باید به این ورزش‌ها که تیراندازی هم جزو این ورزش‌ها است اهمیت داده و سرمایه‌گذاری مورد نیاز انجام شود.

دبیر فدراسیون تیراندازی بر ضرورت توجه همه رسانه‌ها به ورزش‌های مدال‌آور تأکید کرد و گفت: اگر خواهان ارتقای رتبه کشور در میادین بین‌المللی هستیم باید به رشته‌های مدال‌آور توجه ویژه‌ای شود.

این مسئول با مرور نحوه موفقیت کشورهای دیگر در المپیک‌ها ابراز داشت: بانوان و همچنین رشته‌های مادر و مدال‌آور نقش مهمی در کسب این رتبه‌ها ایفا کرده‌اند.

هامونی‌حقیقت به مشکلات اقتصادی موجود در کشور اشاره کرد و متذکر شد: وضعیت اقتصادی کشور طوری نیست که بتوان طی دو سه سال آینده بتوان امیدی به گشایش اعتباری خاص در ورزش داشت چراکه حل معضلات سایر بخش‌ها مهم‌تر از بخش ورزش است.

وی به تصمیم فدراسیون تیراندازی در مورد برون‌سپاری امور اشاره و عنوان کرد: فدراسیون در صدد است امور اجرایی را به هیئت‌های استانی سپرده و مشارکت آنها را در اجرای برنامه‌ها فراهم کند.

دبیر فدراسیون تیراندازی با تأکید بر اینکه سند ارزش هر مدال باید در وزارت ورزش و جوانان مشخص شود، ادامه داد: مشخص شدن ارزش هر مدال شرایط کسب آن را برای مسئولان مشخص می‌کند.

این مسئول به مشکلات کسب مدال در رشته‌ای به مانند تیراندازی اشاره و متذکر شد: نباید ارزش مدال ورزش تیراندازی که رقابت آن با 70 نفر به صورت همزمان انجام می‌شود با ورزشی که با برگزاری چند مسابقه مدال کسب می‌کنند یکسان در نظر گرفته شود.

‎‌هامونی‌حقیقت با ابراز تأسف از حضور 3 درصدی نظامی‌ها در تیم‌های ملی تیراندازی در کشور اذعان کرد: این درصد در بین دیگر کشورها به 55 درصد هم می‌رسد.

وی با نگران‌کننده توصیف کردن وضعیت حضور نظامی‌ها در تیم‌های ملی تیراندازی، متذکر شد: این معضل باید با هماهنگی حل شود، چراکه هدف اصلی ما موفقیت کشور در رقابت‌های بین‌المللی است.

انتهای پیام/73004/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول