اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار اردبیل:

انفاق بزرگترین جهاد در کسب خشنودی خداوند است

مشاور استاندار و رابط ائمه جمعه و جماعت استان اردبیل گفت: انفاق به عنوان یک حسنه ارزشمند در مکتب اسلام در نزدیکی قلوب و همچنین کسب رضای الهی و خشنودی پروردگار متعال نقش مهم و برجسته دارد.

انفاق بزرگترین جهاد در کسب خشنودی خداوند است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام عبدالله حسنی در مراسم اهدای جهیزیه به خانواده‌های نیازمند در اردبیل اظهار داشت: کار نیکی که امروز نهادهای حمایتی و موسسات خیریه در کمک و یاری از نیازمندان آغاز کردند حرکت بی‌بدیلی است که هیچ وقت رنگ کهنگی به خود نمی‌گیرد.

وی با اشاره به اهمیت دستگیری از نیازمندان در اسلام گفت: قرآن کریم انفاق و احسان را در کنار فریضه مهم و عزت آفرین نماز بیان و نسبت به تحقق آن تاکید و سفارش نموده است.

حسنی عنوان کرد: بیان صریح پروردگار که فرموده است «هرگز به حقیقت نیکوکاری نمی‌رسید مگر این که از آن چه در دست دارید انفاق کنید» یکی از اسناد انسان دوستی و صیانت از کرامت انسانی در اسلام است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری این که احسان و نیکوکاری از سیره‌های بزرگ و سنت‌های ممتاز پیغمبر عزیز اسلام و خاندان پاک و مطهر ایشان است، اضافه کرد: دستگیری از نیازمندان و کمک به حل مشکلات مردم، همواره از اولویت‌های کاری بزرگان بوده است.

حسنی در ادامه، کمک به مستمندان را وسیله پرورش روح و روان خیران نیز دانست و افزود: هر انفاق کننده‌ای قبل از رفع نیاز از نیازمند، روح و جان خود را صفا می‌بخشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جهیزیه‌های یاد شده با مشارکت جمعی از خیران منطقه، همت موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها و همکاری استانداری اردبیل به 55 زوج جوان اهدا شد.

انتهای پیام/62005/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول