اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار کامیاران خواستار شد

برخورد قضایی با فروشندگان مواد محترقه خطرناک

معاون فرماندار خواستار برخورد قضایی با فروشندگان مواد محترقه خطرناک به منظور حفظ امنیت بیش از پیش مردم در آخرین چهارشنبه سال شد.

برخورد قضایی با فروشندگان مواد محترقه خطرناک

  به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران، کریم پیری بعدازظهر امروز در جلسه هماهنگی مراسم چهارشنبه‌سوری اظهار داشت: چهارشنبه‌سوری از آئین‌های چند هزار ساله ایرانیان است که زنده نگه داشتن آن لازم است.

وی گفت: متأسفانه عدم توجه به فرهنگ اصیل چهارشنبه‌سوری در چندین سال گذشته موجب تغییر شکل اجرای این مراسم و ایجاد مسائل و مصائبی در استان و به طبع در شهرستان شده است.

پیری بر لزوم حضور فعال نیروهای انتظامی در حفظ امنیت و جلوگیری از آسیب به مردم تاکید کرد و اظهار داشت: استفاده از مواد محترقه و ناامن ممکن است موجب ایجاد حوادث و مشکلات ناگواری برای مردم شود.

به گفته وی، افراط در برگزاری این مراسم موجب بروز اتفاقات ناگوار و آغاز سال نو تلخ برای برخی از خانواده‌ها می‌شود.

معاون فرماندار تصریح کرد: همین امر موجب شده نیروهای مدیریت شهر نتوانند در کنار خانواده‌های خود از این مراسم‌ها لذت ببرند.

وی بر لزوم ایجاد فضایی سالم در این جشن مردمی تأکید کرد و افزود: نیروهای مدیریت شهر باید سعی کنند در جشن‌های ملی و مردمی ضمن جلوگیری از بروز حادثه‌های ناگوار، شادی و نشاط مردم در اینگونه مراسم حفظ شود.

پیری گفت: آماده‌باش نیروی انتظامی و نیروهای امدادی هلال‌احمر و آتش‌نشانی، سپاه پاسداران و همچنین اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم از سری اقدامات مفید در جلوگیری از هر گونه خطر و آسیب است.

وی برخورد قضایی با فروشندگان مواد محترقه خطرناک را در حفظ امنیت مردم در ایام پایانی سال ضروری دانست و افزود: نیروی انتظامی از ارگان‌های اصلی در برخود با این‌گونه افراد است.

وی در پایان بر لزوم توجه تمامی مردم به بیماران، به‌خصوص بیماران قلبی و عصبی را ضروری دانست و اضافه کرد: استفاده از مواد ایجادکننده آلودگی‌های صوتی یکی از موارد مخرب در چهارشنبه‌سوری است که استفاده از آن حتی برای افراد سالم هم می‌تواند زیان‌بار باشد.

انتهای پیام/79018/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول