اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کانون کارآفرینان برتر کشور:

بانک‌های خراسان رضوی کمتر به کمک تولید استان آمده‌اند

نایب رئیس کانون کارآفرینان برتر کشور با اشاره به اینکه بانک‌های خراسان رضوی منابع قابل توجهی دارند؛ گفت: متأسفانه کمتر به کمک تولید استان آمده‌اند.

بانک‌های خراسان رضوی کمتر به کمک تولید استان آمده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین قنبری ظهر امروز در هشتمین جشنواره کارآفرینان برتر خراسان رضوی که با حضور برخی مسئولان کشوری و استانی در تالار نور مشهد برگزار شد؛ اظهار کرد: تلاش‌های 5 سال گذشته در راستای توسعه کارآفرینی شایسته تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه در این زمینه، دغدغه‌های جدی مقامات ارشد کشور نیز در راستای توسعه فرهنگ کارآفرینی فعال بوده است؛ افزود: هنوز در خصوص نقش کارآفرینی در اقتصاد به ویژه در بخش تولید و کار باید اقداماتی صورت گیرد.

قنبری ادامه داد: در جهان نیز طی 100 سال گذشته و به ویژه طی 3 دهه گذشته در زمینه توسعه کارآفرینی در 5 قاره اقداماتی انجام شده است.

وی با بیان اینکه همه جهان به این نتیجه رسیده‌اند که با شرایط و مکانیزم فعلی نمی‌توان به اداره کشور پرداخت؛ افزود: فرهنگ کارآفرینی توسعه خوبی یافته است.

رئیس کانون کارآفرینان برتر خراسان رضوی در ادامه تصریح کرد: متأسفانه در بهره‌وری در برخی از واحدهای کسب و کار، همچنان شاهد اشکالات فراوانی هستیم.

وی با اظهار تأسف از اینکه بهره‌وری در سازمان‌ها و رفتارهای ما خیلی شکل نگرفته است؛ گفت: در زمینه بهبود در بهره‌وری نظام کارآفرینی و کانون‌های کارآفرینی شکل گرفته است.

قنبری با اشاره به اینکه در ایجاد کانون‌های کارآفرینی، خراسان رضوی در کشور پیشتاز بوده است؛ افزود: کارآفرینان این استان با توجه به پتانسیل‌های موجود در آن می‌توانند فضای کسب و کار خوبی را ایجاد کنند.

وی ادامه داد: خراسان رضوی در تمامی حوزه‌های تولید تاکنون موفقیت‌های خوبی اعم از سیمان، فولاد و دارو داشته است و در زمینه برخی تولیدات که عمدتا در حوزه خاص آن بوده صاحب نام است.

نایب رئیس کانون کارآفرینان برتر کشور با بیان اینکه خراسان رضوی در برندسازی نیز اقدامات خوبی را انجام داده گفت: متأسفانه بیشترین ستم و بی‌مهری به صنعت آن روا داشته شده است.

وی ادامه داد: توجه به توسعه حرفه‌ای و معقولانه در بخش صنعت الزامی است و بخش خصوصی می‌تواند بهترین گزینه در راستای این هدف باشد.

قنبری در خاتمه با اشاره به اینکه بانک‌های خراسان رضوی منابع قابل توجهی دارند؛ گفت: متأسفانه کمتر به کمک تولید استان آمده‌اند.

انتهای پیام/2202/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول