اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آستارا:

پیروی از ولایت سفارش تمام شهدا بود

امام جمعه آستارا گفت: پیروی از ولایت فقیه سفارش تمام شهدا بود.

پیروی از ولایت سفارش تمام شهدا بود

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا ظهر امروز در یادواره 160 شهید این شهرستان تداوم راه شهدا را مهم دانست و اظهار کرد: ادامه این مهم وظیفه‌ای همگانی است.

امام جمعه آستارا شهدا را عامل بقای انقلاب و اسلام و راه امام(ره) دانست و گفت: شهدا با خون خود انقلاب و اسلام را بیمه کردند.

وی ادامه داد: شهدا با پیروی از امام حسین (ع) و نهضت عاشورا حرکت خود را آغاز و در وصیتنامه‌های خود نیز بر لزوم ادامه راه سیدالشهدا تاکید کردند.

حافظ‌نیا پیروی از ولایت فقیه را تمام وصیتنامه‌های شهدا یکی دانست و متذکر شد: برگزاری یادواره 160 شهید شهرستان آستارا خوب و مهم بوده و به معنای ادامه راه آنها است.

وی خاطرنشان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس مادران و خواهران مشوق رزمندگان برای دفاع از انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بودند و فرزندان و همسران خود را برای دفاع از انقلاب و اسلام به جبهه اعزام می‌کردند.

امام جمعه آستارا تصریح کرد: در طول انقلاب و هشت سال دفاع مقدس زنان زیادی در راه انقلاب شهید و جانباز شدند و حضور آنها در پشت جبهه مهم است.

وی در ادامه به سفر اشتون به ایران اشاره کرد و گفت: وزارت امور خارجه باید پاسخ گستاخی هیئت اروپایی که قبلا به ایران آمدند و خانم اشتون را دهند و جسارت و توهین به ملت ایران را بدون جواب نگذارند.

حافظ‌نیا با بیان اینکه غرب قابل اعتماد نیست، یادآور شد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری اعتمادی به مذاکره با غرب نداریم زیرا صداقت ندارد.

وی تصریح کرد: غرب و در رأس آن آمریکا بیشترین تجاوزات را به کشورهای مستقل دارند و نقض کننده حقوق بشر هستند.

به گزارش فارس، یادواره 160 شهید شهرستان مرزی بندر آستارا با حضور خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان در مسجد محمد رسول‌الله (ص) برگزار شد.

انتهای پیام/84001/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول