اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان خبر داد

کشف بیش از 10 هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در گیلان

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان از کشف بالغ بر 10 هزار عدد انواع مواد محترقه و آتش‌زا غیر مجاز در رشت خبر داد.

کشف بیش از 10 هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت به نقل از پلیس گیلان مهرداد مهرگان گفت: با توجه به فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با هدف پیشگیری از حوادث ناگوار چهارشنبه آخر سال و تامین آسایش و آرامش شهروندان طرح تشدید برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران اداره اماکن عمومی این پلیس در بازدید از واحدهای صنفی توانستند از یک واحد صنفی در رشت بیش از 10 هزار عدد انواع مواد محترقه و آتش‌زا را کشف و ضبط کرده و صاحب این واحد صنفی را دستگیر کنند.

مهرگان با بیان اینکه حسب قانون و تاکیدات مراجع قضایی و انتظامی خرید و فروش مواد محترقه به هر شکل جرم محسوب می‌شود، بیان کرد: خرید و فروش مواد محترقه برابر ضوابط قانونی قابل پیگرد بوده و عوامل سود جو و فرصت‌طلب تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان در پایان از والدین و مسئولان خواست تا در ایام باقی مانده از سال با ارائه توصیه‌های ارشادی و ایمنی کودکان و نوجوانان را از خطرات و عوارض وحشتناک بازی با آتش و مواد محترقه به هر نحو آگاه کنند.

انتهای پیام/2300/ل

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول