اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کربلای مازندران مطرح کرد

بهترین نوع مدیریت در ستاد راهیان نور با حضور خادمان بسیجی

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: امسال با حضور خادمان بسیجی در ستاد راهیان نور مازندران، شاهد بهترین نوع مدیریت و عملکرد هستیم.

بهترین نوع مدیریت در ستاد راهیان نور با حضور خادمان بسیجی

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سردار سید محمدتقی شاهچراغی ظهر  امروز در نشست صمیمی با خادمان ستاد راهیان نور مازندران اظهار داشت: خدمتگزاری و میزبانی زائرین شهدا، یکی از بزرگ‌ترین سعادت‌ها برای هر مومن وفادار به انقلاب و ولایتمدار است.

وی، استفاده از ظرفیت‌های بسیج را در حوزه فعالیت‌های اجرایی ستاد راهیان نور، از آرزوهای این ستاد خواند و بیان داشت: در فضایی صمیمی و پرانرژی تمام اقدامات مربوط به ستاد راهیان نور به شیوه‌ای کاملاً بسیجی با حضور خادمان شهدا به تحقق پیوست.

شاهچراغی با اشاره به موفقیت بسیجیان در همه زمینه‌ها، خاطرنشان کرد: به برکت حضور بسیجیان در بدنه ستاد راهیان نور، شاهد بهترین نوع عملکرد و مدیریت در راهیان نور امسال هستیم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران خطاب به خادمان ستاد راهیان نور تأکید کرد: به فرموده مقام معظم رهبری باید قدر این کار پر ارزش خود را بدانید، شما حماسه‌ای بزرگ آفریدید و بدون هیچ چشم‌داشتی، خالصانه‌ترین خدمت‌ها را نثار زائران راهیان نور کردید.

وی با اشاره به نقش بزرگ روحانیت در همه عرصه‌ها، اذعان کرد: وقتی در حال بازدید از نمایشگاه خاکریز بودم، از حضور روحانی خادم جوانی که به نمایندگی از خادمان، به زیبایی و قدرت لازم در حال روایت آثار بود، بسیار خرسند شدم.

شاهچراغی در پایان با تشکر از تمام خادمان به خاطر این مجاهدت از همه مسئولانی که به گونه‌ای در پیشبرد اهداف ستاد راهیان نور، ایفای نقش کردند، به‌ویژه نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، ائمه جمعه، نمایندگان مجلس، مدیران، فرمانداران و شهرداران تقدیر کرد.

انتهای پیام/86020/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول