اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی خبر داد

تعیین مسیر عمده گردشگری در آذربایجان غربی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: دو مسیر عمده گردشگری در نقشه‌های گردشگری استان تعیین شده است.

تعیین مسیر عمده گردشگری در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه مظفر عباس‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 30 راننده تاکسی در ارومیه به عنوان راهنمایان افتخاری مسافران نوروزی فعالیت خواهند کرد.

وی به بحث گردشگری خلاق و هدفمند اشاره کرد و گفت: در این حوزه به جای اینکه تمام بناهای تاریخی آذربایجان غربی را برای نمایش و ارائه خدمات به گردشگران بسیج کنیم، بخشی از این بناها را که زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات در آن‌ها وجود دارد، انتخاب و آماده‌سازی کرده‌ایم.

عباس‌زاده ادامه داد: در این راستا دو مسیر عمده گردشگری که شامل مجموعه میراث فرهنگی تخت سلیمان و مجموعه میراث جهانی کلیساهای ارامنه است، تعیین شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی با اشاره به کلیسای بارون، افزود: این کلیسا در شمال استان و بر بلندای سد بارون بنا شده است که یکی از سه کلیسای ارامنه آذربایجان به شمار می‌رود و ثبت جهانی شده است.

وی اضافه کرد: دو مسیر عمده گردشگری در نقشه‌های گردشگری که از سوی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی تهیه شده است به وضوح روشن است.

انتهای پیام/61010/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول