اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز گرامیداشت شهدا صورت گرفت

رونمایی از روزشمار شهدای شهرستان نطنز و بخش امامزاده بادرود

همزمان با 22 اسفند ماه سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و روز شهدا، روز شمار شهدای شهرستان نطنز و بخش امامزاده(بادرود) رونمایی شد.

رونمایی از روزشمار شهدای شهرستان نطنز و بخش امامزاده بادرود

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، احمد امینی ظهر امروز در مراسمی که با حضور امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس در محل بنیاد شهید نطنز برگزار شد، اظهار کرد: بدون شک عزت و سربلندی امروز ما از خون هزاران شهید گلگون کفن است که خالصانه جان شیرین خود را در طبق اخلاص گذاشتند و رفتند تا اسلام زنده بماند.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران نطنز ادامه داد: لذا ما روز 22 اسفند سالروز گرامیداشت شهدا و تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی را پاس داشته و از مردم شهیدپرور شهرستان درخواست داریم که یاد و نام شهدا را همچنان زنده نگه بدارند.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا طاحونی امام جمعه شهرستان نطنز با یادآوری سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از مقام شامخ شهدای جلیل‌القدر دفاع مقدس تجلیل به عمل آورد و خدمت به خانواده معزز شهدا را اولویت برنامه‌های همه مسئولان شهرستان بیان کرد.

در ادامه مراسم علی مشربی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز از روز شمار سال 1393 شهدا که توسط این اداره طراحی شده بود رونمایی کرده و در توضیحاتی کوتاه گفت: در این روز شمار که برای نخستین بار در سطح شهرستان تهیه شده اسامی تمامی شهدای شهرستان نطنز و بخش امامزاده (بادرود) به همراه روز، ماه، سال، عملیات و محل شهادت درج شده است.

انتهای پیام/63025/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول