اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون اردبیل خبر داد

تحقق 96 درصدی تعهد اشتغال در اردبیل

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با ارائه یک آمار عجیب از تحقق 96 درصدی تعهد اشتغال استان اردبیل در سال 92 خبر داد.

تحقق 96 درصدی تعهد اشتغال در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین منوری ظهر امروز در جلسه شورای اشتغال استان اردبیل اظهار داشت: جمع کل اشتغال ایجاد شده در استان اردبیل تا 21 اسفندماه امسال بیش از 24 هزار و 99 نفر است که 963 اشتغال باقی‌مانده از کل تعهدات استان وجود دارد.

وی تصریح کرد: از بین دستگاه‌های اجرایی آب و فاضلاب شهری با 138 درصد بالاترین تحقق اشتغال را داشتند در حالی که شهرک‌های صنعتی با 13 درصد تحقق اشتغال کمترین آمار را به خود اختصاص دادند.

منوری با یادآوری اینکه همه دستگاه‌های اجرایی سعی کردند تا تعهد اشتغال خود را انجام دهند، خاطرنشان کرد: در سال آینده قرار است این روند اصلاح شده و ما بیشتر از آن که متمرکز در اشتغال دستگاه‌های اجرایی باشیم زمینه و بستری را فراهم کنیم تا سرمایه‌گذاران خود به شایستگی ورود پیدا کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل اضافه کرد: براساس دستور استاندار اردبیل تاکید سال آینده ما در شورای اشتغال پیگیری بهتر امور، تسهیل فرآیندها و همچنین پیگیری دستگاه‌های اجرایی به عنوان مالکان فرآیند است که انتظار می‌رود در این زمینه اهداف واقعی تحقق پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل نیز در این جلسه پیشنهاد کرد تا پنجره واحد سرمایه‌گذاری در استان اردبیل در هدایت و حمایت از آنها به صورت منسجم و متمرکز انجام شود و در این راه از تجربیات سایر استان‌ها استفاده شود.

عبدالحسین علی‌اکبری بیان کرد: تعداد 32 فقره موافقتنامه اصولی با احداث مجتمع‌های خدماتی، رفاهی در استان اردبیل صادر شده که از این تعداد هشت مجتمع تاکنون به بهره‌برداری رسیده و 9 فقره نیز در مرحله ساخت قرار دارد.

وی به طولانی بودن زمان پاسخگویی ادارات و نهادها به استعلامات سرمایه‌گذاران اشاره کرد و یادآور شد: تعدادی از این سرمایه‌گذاران بعد از دو سال سرگردانی از اجرای پروژه منصرف شده و رغبتی برای ادامه کار ندارند.

علی‌اکبری گفت: هیچ سرمایه‌گذاری حاضر نیست با 27 درصد سود بانکی مجتمع خدماتی، رفاهی احداث کند به طوریکه از 9 فقره مجتمع در حال ساخت یک پیشرفت 70 درصدی را در اغلب آنها شاهد هستیم.

انتهای پیام/62001/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول