اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز شهدا برگزار شد

برگزاری پیاده‌روی خانوادگی در اسدآباد

به مناسبت روز بزرگداشت شهدا، خانواده‌های شهرستان اسدآباد مسیر دانشگاه تا مزار شهدای گمنام این شهر را پیاده‌روی کردند.

برگزاری پیاده‌روی خانوادگی در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد پیش از ظهر امروز همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا در شهر اسدآباد برگزار شد.

در این همایش، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و دیگر اقشار مختلف مردم شهرستان اسدآباد حضور یافتند.

این خانواده‌ها با پیاده‌روی در مسیر میدان دانشگاه تا پارک شهیدمدنی، با حضور در مزار شهدای گمنام این شهر تجدید پیمان کردند.

فرماندار اسدآباد در این همایش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: برگزاری همایش پیاده‌روی در روز بزرگداشت شهدا موجب زنده نگه داشتن شهدا دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.

حمزه عبدکوند با بیان اینکه پیاده‌روی به عنوان یکی از ورزش‌های سالم و تأثیرگذار بر روح و جسم انسان است، تصریح کرد: برگزاری این همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر اسدآباد به منظور ترویج ورزش همگانی و گرامیداشت یاد شهدا است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان اسدآباد 403 شهید تقدیم انقلاب کرده است، افزود: فرهنگ ایثار و شهادت کمتر از اصل شهادت نیست و حضور خانواده‌های شهدا، ایثارگران و خانواد‌ه‌های دیگر در این همایش پیاده‌روی موجب زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است.

در پایان مراسم به قید قرعه به شرکت‌کنندگان در همایش پیاده‌وری خانوادگی هدایایی از جمله دو هدیه سفر حج عمره، 20 عدد هدیه کارت 100 هزار تومانی و 40 عدد هدیه کارت 50 هزار تومانی اهدا شد.

انتهای پیام/89008/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول