اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران خبر داد

اجرای طرح نظارتی پایش بازار کالا در چالدران

فرماندار چالدران گفت: طرح نظارتی پایش بازار کالا در چالدران اجرا می‌شود.

اجرای طرح نظارتی پایش بازار کالا در چالدران

به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران احمدرضا قلی‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان چالدران برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به نزدیکی ایام پایانی سال، افزایش تقاضای عمومی برای بسیاری از کالاها، خدمات، انجام سفرهای نوروزی و لزوم پایش وضعیت بازار کالا و خدمات به ویژه کالاهای پرمصرف و اولویت‌دار، طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز در شهرستان چالدران اجرا می‌شود.

وی افزود: تنظیم بازار از 15 اسفند تا 25 فروردین 93 با هدف تعادل عرضه و تقاضا، تامین مایحتاج عمومی مردم، جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها در سراسر شهرستان چالدران اجرا می‌شود.

فرماندار چالدران در خصوص تعداد بازرسان، ادامه داد: دو تیم بازرسی و نظارت در شهرستان چالدران به صورت محسوس و نامحسوس نظارت بر کالاها را در این شهرستان بر عهده دارند.

قلی‌پور عنوان کرد: هدف از اجرای این طرح تنظیم بازار، تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم شهرستان چالدران و جلوگیری از برخی تخلفات اقتصادی است.

وی اذعان داشت: اجرای این طرح می‌تواند از افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات جلوگیری کرده و زمینه برای سودجویی برخی افراد فرصت طلب را کاهش دهد.

فرماندار چالدران بیان کرد: عمده کالاهای مشمول نظارت در طرح نظارت و بازرسی اصناف شهرستان چالدران انواع مواد شامل البسه و پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار و شیرینی‌جات، لبنیات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، قند و شکر، روغن نباتی و انبارها، سردخانه‌ها، میادین میوه و تره‌بار و نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در شهرستان چالدران خواهد بود.

قلی‌پور تصریح کرد: واحدهای خدماتی از قبیل شرکت‌های مسافرتی هوایی، زمینی و دفاتر فروش آن‌ها، حمل و نقل درون و برون شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، واحدهای اقامتی، غذاخوری‌ها و رستوران‌های بین شهری مورد بازرسی و نظارت لازم قرار خواهند گرفت.

امنتهای پیام/61007/غ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول