اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پیرانشهر:

حفظ حرمت خون شهیدان وظیفه همه آحاد ملت ایران است

امام جمعه پیرانشهر گفت: حفظ حرمت خون شهیدان وظیفه همه آحاد ملت ایران است.

حفظ حرمت خون شهیدان وظیفه همه آحاد ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از پیرانشهر، ماموستا مصطفی محمودی صبح امروز در دیدار با خانواده‌های شهدا اظهار داشت: انقلاب اسلامی عزت و سرافرازی خود را مدیون خون شهدا است.

وی با اشاره به 22 اسفند ماه سالروز بزرگداشت شهدا، به نقش بارز شهیدان در پیروزی انقلاب اسلامی تأکید و تصریح کرد: باید به پاس خدمات و جان‌فشانی‌های شهیدان، حرمت خون آنها را حفظ کنیم و با اعمال ناشایست خود خون آنان را پایمال نکنیم.

محمودی ادامه داد: ملت ایران هر چه دارد، از استقلال و آزادی و آرامش، همه را مدیون و مرهون خون شهدا است.

امام جمعه پیرانشهر به تلاش‌های مکرر و مداوم آمریکای خبیث برای براندازی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: با جهاد و هوشیاری رزمندگان اسلام، آرزوی براندازی انقلاب اسلامی برای دشمنان اسلام به آرزویی دست نیافتنی تبدیل شده است.

وی بر لزوم تداوم راه شهیدان توسط وارثان انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: اعتقاد راسخ شهدا به ایدئولوژی اسلامی و پیروی از امام راحل سبب شد دشمنان از رسیدن به اهداف خود بازمانند.

محمودی ضمن قدردانی از مقام شهدا در میان خانواده‌های شهیدان، گفت: باید با حفظ تقوا و عمل به وصایای شهیدان ادامه‌دهنده راه آنان باشیم تا در روز قیامت در محضر شهدا شرمنده نشویم.

گفتنی است به مناسبت روز بزرگداشت شهدا، راهپیمایی نیز در این شهرستان با حضور خانواده‌های شهدا انجام شده تا یاد و خاطره شهیدان اسلام بار دیگر در جامعه جاری شود.

انتهای پیام/61006/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول