اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پایان دور دوم مرحله مقدماتی جام قهرمانان باشگاه‌های آسیا

تراکتورسازی صدرنشین گروه خود شد / صحرانوردی تراکتور در آسیا

تیم تراکتورسازی تبریز در پایان دور دوم مرحله مقدماتی جام قهرمانان باشگاه‌های آسیا صدرنشین گروه خود شد.

تراکتورسازی صدرنشین گروه خود شد / صحرانوردی تراکتور در آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز در دور دوم مسابقات جام قهرمانان باشگاه‌های آسیا، تیم تراکتورسازی در قطر به مصاف تیم لخویا این کشور رفت که تلاش دو تیم پس از 90 دقیقه گلی در برنداشت.

در این بازی هر دو تیم یک بار تیر دروازه یکدیگر را به لرزه درآورده و تیم لخویا یک ضربه پنالتی و تراکتورسازی دو تک به تم با دروازه‌بان تیم میزبان را از دست داد تا در نهایت دو تیم به تساوی بدون گل و تقسیم امتیازات رضایت دهند.

اگر در دیگر بازی گروه تیم الاتحاد عربستان دو بر یک تیم العین امارات را شکست دهد، با این دو نتیجه تیم تراکتورسازی تبریز با چهار امتیاز صدرنشین گروه شده و تیم العین امارات و الاتحاد عربستان با سه امتیاز و لخویا با یک امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

در روز سوم این رقابت‌ها تیم تراکتورسازی تبریز در امارات به مصاف العین می رود و تیم لخویا قطر میزبان الاتحاد عربستان است.

شرایط مشابه تراکتورسازی

تیم تراکتورسازی همانند سال گذشته در دو بازی ابتدایی خود چهار امتیاز کسب کرده است، تراکتورسازی سال گذشته برابر تیم الجزیره امارات به پیروزی دست یافته و برابر تیم الجیش در قطر به تساوی سه بر سه رضایت دادند.

تنها تفاوت در جایگاه تراکتورسازی است که سال گذشته با چهار امتیاز بعد از الشباب عربستان در مکان دوم قرار داشت اما امسال با همین امتیاز صدرنشین است.

دومین امتیاز از قطر

این دومین امتیاز خارج از خانه تراکتورسازی در باشگاه‌های آسیاست، تراکتورسازی سال گذشته نیز با یک امتیاز از قطر بازگشته بود.

همچنین تیم تراکتورسازی به همراه تیم الفتح تنها تیم‌هایی هستند که دروازه آنها در این رقابت‌ها هنوز گشوده نشده است.

انتهای پیام/60001/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول