اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز 24 اسفندماه و همزمان با 6 استان

طرح پاکسازی معابر در مازندران انجام می‌شود

مدیرکل محیط زیست مازندران گفت: طرح پاکسازی معابر مازندران در روز 24 اسفند ماه جاری همزمان با شش استان کشور انجام می‌شود.

طرح پاکسازی معابر در مازندران انجام می‌شود

ناصر مهردادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ساری درباره برنامه محیط زیست برای پاکسازی معابر در روز 24 اسفندماه‌ سال‌جاری اظهار داشت: طرح پاکسازی معابر مازندران همزمان با شش استان کشور انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: تلاش ما این است با این اقدام دغدغه زیست محیطی را به یک امر عمومی و فراگیر در جامعه تبدیل کنیم.

مدیرکل محیط زیست مازندران ادامه داد: برای هر چه بهتر اجرایی شدن این طرح مدیر ارشد مازندران قول تامین اعتبار مناسب را نیز داده است که با دریافت اعتبار تلاش داریم دغدغه پاکسازی محیط را به صورت فراگیر و در ایام سال پیگیری کنیم.

وی با اشاره به حضور گردشگران متعدد در مازندران بیان کرد: تلاش ما این است که در ایام نوروز نیز دغدغه حفظ محیط زیست را نیز به مسافران گوشزد کنیم.

مدیرکل محیط زیست مازندران از حضور همه جانبه سازمان‌های مردم نهاد مازندران در اجرای این طرح خبر داد و گفت: همکاری سازمان‌های مردم نهاد که دغدغه جدی در این امر دارند پشتوانه مناسبی برای اجرایی کردن این طرح است.

وی اضافه کرد: سازمان‌های مردم نهاد همکاری مناسبی برای حفظ و محیط زیست دارند و حضور NGOهای مردمی در کنار محیط زیست می‌تواند در کاهش دغدغه‌های محیط زیستی مازندران موثر باشد.

مهردادی خاطر نشان کرد: در این طرح تلاش ما این است که زباله‌ها و نخاله‌های سطح معابر استان مازندران را با کمک مردم و دستگاه‌های اجرایی جمع‌آوری کنیم.

انتهای پیام/86004/ل30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول