اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

شکست تحریم‎ها، با حضور بسیجی‏‌وار نخبگان و ایجاد انگیزه ‎جهادی محقق می‌شود

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضرورت حضور بسیجی‎وار نخبگان و ایجاد انگیزه جهادی دوران دفاع مقدس در راستای منویات رهبری را خواستار شد و گفت: شکست تحریم‎ها و پیروزی در مذاکرات از این طریق اجرایی می‎شود.

شکست تحریم‎ها، با حضور بسیجی‏‌وار نخبگان و ایجاد انگیزه ‎جهادی محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، رسول سنایی‌راد چهارشنبه شب در مجمع عالی بسیج خراسان‌جنوبی اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی به سرکردگی آمریکا در جنگ‌افروزی تا زمانی رغبت دارند که منافع سیاسی و راهبردی آنها تأمین شود.

وی تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی ما با پشتوانه منویات رهبری و بهره‌گیری از دو سلاح ظرفیت ملی و دینی به جایی رسیده است که به عنوان الگو و الهام بخش مدل جدید پیشرفت در جهان خود‌نمایی می‌کند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به قدرت‌طلبی و سلطه‎گری آمریکا اشاره کرد و اذعان داشت: این سلطه‌گری تا جایی خریدار دارد که دولت‎های خود فروخته کشورهای بی‌هویت از خرده‎فرمایشات آمریکا تمکین کنند و با او همراه شوند.

سنایی‌راد با بیان اینکه نخستین جرقه‎های انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) زده شد و در آن زمان مردم کشورهایی چون مصر نیز به بیداری اسلامی دست یافته‌بودند، متذکر شد: در سال 57 انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید و ماندگار شد ولی در این کشور هنوز بعضی‎ها با جنگ نان و قدرت دست و پنجه نرم می‎کنند.

وی خاطرنشان کرد: احساس رغبت و حسادت بعضی از کشورهای در حال توسعه نسبت به ایران تا آنجا جلو رفته است که دولت‎های آمریکا و اروپایی نمی‎توانند با واقعیت اقتدار و رشد امروزی ایران مواجه شوند و در چنین شرایطی در دشمنی با انقلاب اسلامی هیچ چیز را کم نگذاشته‎اند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به یاوه‎گویی‌های دولت آمریکا اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران تا دورترین نقاط عالم نفوذ کرده است و در سرزمین اسرائیل نیز سر برآورده است به طوری که حتی کسانیکه زمانی خود را وقف دولت صهیونیست کرده ‎بودند بدون اراده حزب‌ا... توان هیچ اقدامی ندارند.

سنایی‌راد با بیان اینکه دولت‏مردان اروپایی تا جایی با آمریکا در جنگ بر علیه کشوری همراهی می‎کنند که سه منفعت برایشان داشته باشد، متذکر شد: نتیجه این جنگ به طور قطعی پیروزی باشد، در حوزه راهبردی آنها خطری جدی واقع نشود و زمان جنگ در اختیارشان باشد و فرسایشی نشود.

وی ادامه داد: در بررسی و کارشناسی که آمریکا و کشورهای غربی در ارتباط با دولت سوریه انجام دادند به این نتیجه رسیدند که نتایج مورد نظرشان عملی نیست و بر همین اساس به سمت مذاکره و توافق‎ روی آوردند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به توان بسیج در عرصه‏‌های دفاعی اشاره کرد و یادآور شد: امروزه دشمنان انقلاب از طریق جنگ نرم فرهنگی و تحریم اقتصادی به عرصه نبرد با ما وارد شده‌اند اما فراموش کرده‌اند در هشت سال دفاع مقدس دولت و مردم با رهنمودهای بنیانگذار انقلاب اسلامی آنچنان بسیجی‎وار و با صلابت، دست در دست هم دادند بر علیه‏ آنان جنگیدند که تار و پود توطئه‎هایشان را در هم پیچیدند و پیروز شدند.

سنایی‌راد اذعان داشت: اگر امروز دولتمردان ما با کشورهای (1+5) بر سر میز مذاکره می‎نشینند نشان از اقتدار سیاسی و اقتصادی ایران است که با منویات رهبری و تلاش بسیجی‌گونه نخبگان و دانشگاهیان به جایگاهی رسیده است که در انرژی هسته‎ای، نانوتکنولوژی و سلول‏های بنیادی حرفی برای گفتن دارد.

وی تصریح کرد: در موضوع اقتصاد مقاومتی نیز و داعیه‎های مقام معظم رهبری و با حضور بسیجی‌وار نخبگان و ایجاد انگیزه جهادی ماندگار از دوران دفاع مقدس، می‎توانیم با ایستادگی شجاعانه از عزت و غرور تولیدات ملی خود دفاع کنیم و تمام توطئه‎های تحریم دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی سازیم.

انتهای پیام/69014/ک40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول