اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شیراز:

اقتصاد مقاومتی ادامه حماسه اقتصادی است

امام جمعه موقت شیراز گفت: اقتصاد مقاومتی ادامه همان حماسه اقتصادی است که احتیاج به برنامه‌ریزی مدبرانه دارد.

اقتصاد مقاومتی ادامه حماسه اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام ابوفاضل رضوی اردکانی چهارشنبه‌شب در جمع خبرنگاران با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر تاخیر در تحقق حماسه اقتصادی، اظهار داشت: طبق فرموده رهبری در سالی که رو به پایان است، بنا بود حماسه سیاسی و اقتصادی اتفاق بیافتد که آقا فرمودند حماسه سیاسی محقق شد اما بُعد اقتصادی آن طور که باید اجرایی نشد و شاید یکی از علت‌های آن تغییر و تحول در دولت بود.

وی افزود: دولت قبل رفت و دولت جدید تا بخواهد برنامه‌ریزی کند، فرصت نیاز دارد و از سویی نیز شاید در برخی مسئولان اهتمام جدی آن طور که باید شکل نگرفت.

رضوی ادامه داد: این عذر برای مسئولان قابل قبول نیست چرا که این برنامه را رهبری پیشتر اعلام کرده بودند و مشکل اساسی مردم نیز اقتصاد است و از آن سو دشمن با حربه تحریم‌های اقتصادی می‌خواهد به نظام فشار وارد کند.

عضو جامعه روحانیت شیراز بیان کرد: با این اوصاف و حساسیت موضوع می‌طلبید که یک نوع فوریت و اهتمام ویژه در مورد حماسه اقتصادی شکل بگیرد که این موضوع تحت‌الشعاع مسائل سیاسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: اکنون که دولت مستقر شده باید وزارتخانه‌ها و کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی دست به دست هم دهند و حماسه اقتصادی را محقق کنند.

رضوی تصریح کرد: مسئله اقتصاد مقاومتی ادامه همان حماسه اقتصادی است که احتیاج به برنامه‌ریزی مدبرانه دارد.

به گفته وی، باید نخبگان کشور، برنامه‌ریزان، کارشناسان و مدیران دولت در کنار نمایندگان مجلس، کارگروه‌های مشترک تشکیل داده و این قضیه را با مصوبات صریح و شفاف پیگیری کنند.

رضوی بیان کرد: مردم نیز پای کار هستند و نشان داده‌اند که هر گاه عرصه امتحان باشد از آن سربلند بیرون می‌آیند و از برنامه‌های نظام حمایت می‌کنند به ویژه که مطلبی موجب یاس دشمن و نجات کشور از مشکلات باشد.

وی ابراز داشت: تمام کسانی که صاحب‌نظر هستند می‌دانند تنها راه نجات کشور از فشارهای خارجی و مایوس کردن دشمن، رو آوردن به اقتصاد مقاومتی است که حضرت آقا توضیح دادند این به معنای در تنگنا قرار دادن مردم نیست.

عضو جامعه روحانیت شیراز در پایان گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای بالفعل کردن سرمایه‌های عظیم اقتصادی و انسانی کشور و اتکا به درون است.

انتهای پیام/2448/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول