اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

زرینی غایب بزرگ فینال لیگ برتر والیبال / احتمال غیبت حمزه در لیگ جهانی

حمزه زرینی بازیکن ملی‌پوش تیم والیبال کاله مازندران که در ست پایانی دیدار نیمه نهایی دچار مصدومیت شد، بازی فینال نماینده مازندران مقابل متین ورامین را از دست داد.

زرینی غایب بزرگ فینال لیگ برتر والیبال / احتمال غیبت حمزه در لیگ جهانی

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حمزه زرینی بازیکن ملی‌پوش تیم والیبال کاله مازندران که در ست پایانی دیدار نیمه‌نهایی دچار مصدومیت شد، بازی فینال نماینده مازندران مقابل متین ورامین را از دست داد.

این بازیکن ارزنده والیبال کشورمان در ست پنجم مقابل شهرداری ارومیه از ناحیه زانو دچار آسیب‌دیدگی شد که این مصدومیت تاحدودی جدی بود.

زرینی از ناحیه ACL زانو دچار پارگی شده و گفته می‌شود با سپردن پای او به تیغ جراحان، وی حدود پنج ماه از میادین ورزشی دور خواهد بود و به احتمال زیاد علاوه بر فینال لیگ برتر مقابل متین، مسابقات لیگ جهانی والیبال کشورمان را که خرداد ماه 93 برگزار می‌شود را هم از دست خواهد داد.

مربی تیم والیبال کاله مازندران با تائید مصدومیت حمزه زرینی تصریح کرد: یک‌شنبه آینده با انجام آخرین معاینات پزشکی وضعیت مصدومیت زرینی مشخص خواهد شد.

محمد شریعتی یادآور شد: وجود زرینی در دیدار فینال می‌توانست تاثیر بسزایی در عملکرد تیم داشته باشد که متاسفانه به دلیل مصدومیت او را در اختیار نداریم.

انتهای پیام/86012/غ20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول