اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بیجار خبر داد

برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی در ورودی‌های شهر‌ بیجار در ایام نوروز

شهردار بیجاراز برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی در ورودی‌های شهر بیجار در ایام نوروز خبر داد.

برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی در ورودی‌های شهر‌ بیجار در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، علی پاشازاده چهارشنبه‌شب در نشست با خبرنگاران این شهرستان از تشکیل کارگروه استقبال از مهمانان نوروزی در شهرداری خبر داد و افزود: کارگروه استقبال از میهمانان نوروزی بعد از برگزاری جلسات متعددی در قالب 32 بند در شهرداری بیجار تصویب شده و تمهیدات لازم برای پذیرایی از مهمانان نوروزی اندیشه شده است.

وی  از آمادگی پرسنل آتش‌نشانی بیجار برای مقابله با حوادث احتمالی در چهارشنبه آخر سال و سال نو خبر داد و گفت: در راستای آسایش خاطر شهروندان و مسافران نوروزی اقدامات لازم برای ایجاد امنیت انجام شده است.

پاشازاده از طراحی و چاپ 15 هزار برگ تراکت و بروشور با سه موضوع معرفی شهرستان بیجار، ابنیه تاریخی این شهرستان و تبریک شورای شهر و کارت پستال متناسب با تقویم فروردین و ایام فاطمیه جهت توزیع میان مسافران نوروزی خبر داد.

برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی

شهردار بیجار در ادامه از برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی در ورودی‌های شهر شهر در ایام نوروز با همکاری اصناف از 20 اسفند تا 15 فروردین در ورودی‌های بیجار - سنندج و بیجار - زنجان به منظور معرفی این شهر به میهمانان نوروزی خبر داد و گفت: این اقدام در راستای معرفی هنرهای دستی این دیار انجام می‌شود.

پاشازاده به دغدغه مجموعه شهرداری در زمینه ایجاد شهری پاک و تمیز اشاره و از به کارگیری بیش از 25 نفر در این راستا خبر داد و یادآور شد: شهرداری بیجار با همکاری شهروندان در بهبود وضعیت شهری و ایجاد شهری در خور شأن مردم بیجار تمامی تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

به گفته وی؛ نورپردازی المان‌های شهری، فعال‌شدن پلیس ساختمان، گل‌کاری و ایجاد فضای سبز، مهیا کردن وسیله حمل و نقل عمومی در ایام نوروز و افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی با توجه به افزایش تردد و ترافیک توسط سازمان حمل و نقل شهری از دیگر اقدامات شهرداری در آستانه سال نو خواهد بود.

شهردار بیجار آماده‌سازی سفره هفت‌سین به صورت ویژه در یکی از میادین شهر بیجار را از دیگر اقدامات این دستگاه به منظور ایجاد فضایی بانشاط برای استقبال از مهمانان نوروز عنوان کرد.

معرفی ابنیه و آثار تاریخی

شهردار بیجار با بیان اینکه شهرستان بیجار با قدمت تاریخی 7 هزار ساله و آثار تاریخی فاخر یکی از شهرهایی است، که آمادگی جذب گردشگر و توریست را داشته و معرفی آنها نیازمند همکاری ادارات و ارگان‌های مختلف است.

پاشازاده در پایان رسانه‌ها و خبرنگاران را یکی دیگر از ظرفیت‌ها مهم در راستای معرفی آثار باستانی شهرستان بیجار عنوان کرد و متذکر شد: خبرنگاران می‌توانند با معرفی آثار باستانی به زنده نگه‌داشتن تاریخ دیار کهن گروس کمک قابل توجهی نمایند.

انتهای پیام/79015/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول