اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شاهرود:

استقبال دانشجویان از اردوهای راهیان نور بیش از ظرفیت موجود است

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شاهرود گفت: استقبال دانشجویان شاهرودی از اردوهای راهیان نور بیش از ظرفیت موجود است.

استقبال دانشجویان از اردوهای راهیان نور بیش از ظرفیت موجود است

محمد جلیلی در حاشیه اعزام دانشجویان شاهرودی به اردوی راهیان نور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان گفت: استقبال دانشجویان از این اردو بسیار چشمگیر بود.

وی ادامه داد: دانشجویان بسیاری متقاضی شرکت در این اردو بودند که با توجه به شرایط و امکانات، 325 نفر دانشجو موفق شدند در این اردوی سراسر نور و معنویت شرکت کنند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شاهرود خاطر نشان کرد: این اردو به همت دانشگاه‏ها و مؤسسات آموزش عالی شاهرود و با محوریت دانشجویان برگزار می‏شود و مسئول و عوامل اجرایی کاروان را دانشجویان تشکیل می‏دهند و یک اردوی کاملاً دانشجویی است.

جلیلی با اشاره به تأثیرگذاری اردوی راهیان نور، تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت در روح و جان ملت ما ریشه دارد و قرار گرفتن در محیطی که آثار و برکات وجود این فرهنگ ناب است، سبب آن می‏شود تا افراد تأثیر بهتری بگیرند.

وی عنوان کرد: شهدا چراغ هدایت جامعه ما هستند و اگر قلم عالم از خون شهید افضل است، بدان خاطر بوده که عالمی که در راه شهید قدم برمی‏دارد، می‏تواند با اندیشه و تفکر خود در جامعه شور ایجاد کند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شاهرود در پایان متذکر شد: حضور دانشجویان که در صف اول کسب علم و دانش و تولید اندیشه و تفکر هستند، در این اردو بسیار اهمیت دارد.

انتهای پیام/2249/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول