اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر:

خبرنگاران با فضاسازی مناسب آسیب‌های هدفمندی را به حداقل برسانند

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: از خبرنگاران انتظار داریم با فضاسازی مناسب آسیب‌های اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را به حداقل برسانند.

خبرنگاران با فضاسازی مناسب آسیب‌های هدفمندی را به حداقل برسانند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، الله‌کرم ایزدپناه امشب در جمع خبرنگاران در رابطه با عملکرد این قشر در خصوص فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اظهار داشت: رویکرد خبرنگاران درباره این موضوع برای مردم بسیار کارساز بوده و کسی که بیان و قلمش به فریاد مردم ضعیف برسد وجودش مایه خیر و برکت است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: خیلی از اتفاقات ریشه واقعی نداشته و همه ما آگاهیم که این اتفاقات جنبه تبلیغاتی دارد.

وی ادامه داد: بحث هدفمندی یارانه‌ها در مرحله دوم دارای دو بحث بوده که یک بحث آن به طرح امنیتی موضوع برمی‌گردد.

ایزدپناه اظهار داشت: بحث دوم هدفمندی یارانه‌ها به انتظار ما از شما برمی‌گردد که بحث تاثیرپذیری جامعه از گرانی را مورد بررسی قرار داده و در اختیار ما قرار می‌دهد.

وی افزود: هدف اصلاح مشکلات در جامعه بوده و با اینکه ممکن است نارسایی‌هایی در کار داشته باشیم اما همه در نفس مسئله با یکدیگر اتفاق نظر داریم.

ایزدپناه ادامه داد: از خبرنگاران انتظار داریم با قلم و نگاه مثبتشان و با آرام کردن جو و فضاسازی مناسب کاری انجام داده که طعم شیرین طرح هدفمندی یارانه‌ها به کام مردم برسد.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگار باید آسیب‌ها را به حداقل رسانیده و فضایی امیدبخش ساخته و برخی انتقادها را به صورت خصوصی به انجام رساند.

در پایان برخی خبرنگاران نظرات خود را در خصوص فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها بیان کردند.

انتهای پیام/66006/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول