اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده گردان امام حسین (ع) گرمسار:

شهدا نبودند در مرداب روزمرگی دنیا غرق می‌شدیم

فرمانده گردان امام حسین (ع) گرمسار گفت: اگر شهدا نبودند، در گذر زمان و در مرداب روزمرگی دنیا غرق می‌شدیم.

شهدا نبودند در مرداب روزمرگی دنیا غرق می‌شدیم

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، مهدی کاشفی امشب در دیدار با شماری از خانواده‌های معظم شهدا به همراه هیئتی از مسئولان این گردان با اشاره به برکات شهدا در زندگی ما بیان کرد: هر بار که در جمع خانواده‌های شهدا حاضر می‌شویم، با انگیزه‌ای مضاعف در راه خدمت به کشور قدم بر می‌داریم.

وی در بخشی دیگر از سخنانشان در دیدار از خانواده‌های شهدا افزود: اگر شهدا نبودند، در گذر زمان و در دغدغه‌های زندگی گم می‌شدیم.

فرمانده گردان امام حسین (ع) گرمسار افزود: این لطف خداست که به برکت این عزیزان هر بار که یاد آنها در دل‌های ما زنده می‌شود، حال و هوای روزهای عشق و ایثار در دل‌هایمان زنده می‌شود.

کاشفی در این نشست‌ها، مشکلات خانواده شهدا را جویا شد و یاری و کمک به خانواده شهدا را وظیفه‌ای مهم برشمرد.

پاسخ مناسبی به حملات ناجوانمردانه دشمنان از طریق جنگ نرم داده شود

مسئول سیاسی بسیج علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود نیز گفت: انگیزه‏های دینی در نسل امروز با وجود همه تهدیدات دشمنان کاهش نیافته است اما باید به حملات ناجوانمردانه دشمنان از طریق جنگ نرم پاسخ مناسبی داده شود.

مهدی گرگانی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی در خصوص مسئله فرهنگ اظهار داشت: مقام معظم رهبری، وظیفه اصلی همگان را حفظ روحیه انقلابی ملت ایران، استقامت برابر مشکلات و ارتقای تفکر اسلامی و بالندگی بین امت اسلامی بیان کردند.

وی افزود: وظیفه بسیجیان، عمل به این سه خواسته ایشان است که می‏توان به آنها جامه عمل پوشاند.

مسئول سیاسی بسیج علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود خاطر نشان کرد: ایستادگی ملت ایران برگرفته از آموزه‏های اسلامی و قرآنی بوده و مقاومت، پایداری و ایستادگی نظام مبتنی بر اسلام و قوانین آن است.

گرگانی تصریح کرد: نسل امروز نسبت به نسل‏های گذشته در معرض آسیب‏های فراوان فرهنگی است و حملات ناجوانمردانه دشمنان از طریق ماهواره، اینترنت و رسانه‏های معاند علیه جوانان ما صورت می‏گیرد.

مسئول سیاسی بسیج علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود با اشاره به این تهدیدات اظهار کرد: با همه این تهدیدات، انگیزه‌های دینی در نسل امروز قابل تقدیر بوده و این نکته‏ای است که رهبر فرزانه انقلاب بارها بدان تأکید دارند.

وی بیان کرد: فرهنگ یک مسئله اساسی است و با روح و روان جامعه سر و کار دارد و این دغدغه رهبری باید به خوبی تبیین شود و همه مسئولان و دست‌اندرکاران باید بدان توجه داشته باشند.

گرگانی تأکید کرد: توجه به دین و معرفت و بصیرت‌افزایی جامعه برابر تهاجم فرهنگ بیگانه می‏تواند مانعی مقابل توطئه دشمن باشد و باید متدینان و دلسوزان فرهنگی در این عرصه فعالیت کنند.

وی با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب خاطر نشان کرد: مقام عظمای ولایت تأکید دارند که باید با تبیین منطقی و عالمانه و به دور از افراط و تفریط عمل کرد.

مسئول سیاسی بسیج علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود اظهار کرد: نسل امروز دقیق و هوشیار است و به خوبی مسائل را درک می‏کند، بنابراین باید با منطق و به دور از هرگونه گرایشی با او سخن گفت تا برایش باورپذیر باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به مقوله فرهنگی و اقتصادی جامعه می‏توان به نظام اقتدار بخشید و این سبب می‏شود تا دندان طمع دشمنان به این نظام کنده شود.

انتهای پیام/2249/غ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول