اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه گرمسار:

شهدا پیوندی محکم با ولایت داشتند

فرمانده سپاه شهرستان گرمسار گفت: شهدای انقلاب و دفاع مقدس، ایمانی راسخ و پیوندی محکم با ولایت داشتند.

شهدا پیوندی محکم با ولایت داشتند

رضا قنبری امروز در حاشیه اعزام کاروان‌های راهیان نور از گرمسار در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان اظهار داشت: راهیان نور مسیری به سمت نور و روشنایی است و اگر انسان این راه را انتخاب کند، سعادت دنیا و آخرت را برای خود خریده است.

فرمانده سپاه شهرستان گرمسار افزود: راهیان نور سفری است که در آن از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‏شود؛ مناطقی پاک و مقدس که خون هزاران شهید پیرو اسلام و قرآن در آن ریخته شده است.

قنبری تصریح کرد: بازدید از این مناطق سبب می‏شود تا عموم مردم به وی‍‍ژه کسانی که در آن دوران نبودند، با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

فرمانده سپاه شهرستان گرمسار تأکید کرد: شهدا ایمانی راسخ و پیوندی محکم با ولایت داشتند و سعادت خود را در گرو انجام عمل صالح می‏دانستند.

قنبری گفت: امروز سبک زندگی غربی در جامعه ما بیشتر از گذشته شده و این به دلیل ضعف بصیرت است.

وی افزود: اگر ما زندگی‌نامه شهدا را مرور و از آنها الگوبرداری کنیم، هیچ‌گاه به سمت فرهنگ غرب قدم نخواهیم گذاشت.

فرمانده سپاه شهرستان گرمسار یادآور شد: هدف استکبار جهانی، از بین بردن فرهنگ ایثار و شهادت است؛ ولی ما وظیفه داریم ارزش‏ها و آرمان‏هایی را که شهدا و رزمندگان برای آن سختی کشیدند، حفظ کنیم و پاسدار خون شهدا باشیم.

قنبری متذکر شد: شهدا برای حفظ ایران اسلامی تلاشی مجاهدانه کردند و احساس مسئولیت نسبت به دفاع از سرزمین خود داشتند؛ این‌ها لایق داشتن یادمان‌ها و گرفتن یادبودها هستند و باید همیشه در ذهن‏ها زنده بمانند.

وی در پایان عنوان داشت: راهیان نور، یک سفر معنوی است که انسان می‏تواند با اراده‏ای قوی بر معنویت خود بیفزاید و از اشتباهات گذشته دست بردارد.

انتهای پیام/2249/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول