اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

فینال فوتبال لیگ روستایی فومن پس از 2 سال برگزار شد

فینال مسابقات فوتبال لیگ روستایی فومن بین دو تیم «گشت» و «دارباغ» پس از گذشت دو سال برگزار شد و با نتیجه سه بر یک به نفع تیم گشت به پایان رسید.

فینال فوتبال لیگ روستایی فومن پس از 2 سال برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، دومین دوره لیگ فوتبال روستایی این شهرستان در مدت دو سال به صورت رفت و برگشت طول کشید و در این سال‌ها بازیکنان و تماشاچیان، لیگ بسیار خسته کننده و سردی را تجربه کردند.

تیم‌های فوتبال «دارباغ» و «گشت» دو تیم محلی و فعال هستند که چند دهه رقیبان قدیمی یکدیگر به شمار می‌روند. 

دومین دوره لیگ فوتبال روستایی فومن بین 16 تیم در دو گروه انجام شد که سرانجام امروز فینال مسابقات بین تیم دارباغ و گشت در زمین آزادی فومن برگزار شد، فینالی که هیچ مسئولی از شهرستان در آن حضور نداشت.

سرپرست تیم دهیاری گشت در حاشیه فینال مذکور به خبرنگار فارس اظهار کرد: در طول سال بودجه و اعتبارات زیادی برای ورزش شهرستان فومن تصویب می‌شود اما به دلیل کم‌توجهی مسئولان ورزشی و هیئت فوتبال شهرستان فومن هیچ رسیدگی به ورزش روستا نشده است.

سید مسعود محتشم‌خواه، افزود: با توجه به گذشت دو سال از این مسابقات و هزینه بالغ بر 5 میلیون تومان برای هرکدام از تیم‌ها فینال این مسابقات به گونه‌ای برگزار شد که حتی یک مسئول ورزشی شهرستان فومن نیز حضور نداشت.

وی ادامه داد: با وجود تلاش بازیکنان نباید تنها با یک کاپ مسی از آنها تجلیل شود.

سرپرست تیم دهیاری دارباغ نیز گفت: دو روستای گشت و دارباغ همواره فوتبال‌خیز بوده و بازیکنان زیادی را به تیم‌های لیگ برتر معرفی کرده است.

کامران سندی افزود: این دو تیم همواره بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشته‌اند و نباید یک فینال سرد و بی‌روح آن هم پس از گذشت دو سال برگزار می‌شد.

وی با بیان اینکه روستای دارباغ همواره میزبان برگزاری مسابقات فوتبال روستا بود، خاطرنشان کرد: بزرگان فوتبال شهرستان و استان و حتی داوری بین‌المللی مانند «فنایی» به عنوان مهمان ویژه دعوت می‌شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه در دو سال اخیر بازیکنان دو تیم با مشکلات زیادی مواجه بودند تا به فینال راه پیدا کردند، خاطرنشان کرد: سوال بنده این است، کجای دنیا برگزاری یک مسابقه دو سال طول می‌کشد.

وی یادآور شد: ما این مشکل را به مسئولان استان نیز ارجاع می‌دهیم تا رسیدگی شود.

سندی با اشاره به اینکه تیم‌ها با هزینه زیاد در این مسابقات شرکت کردند، متذکر شد: با وجود این مسئله، اما فینال مذکور پس از دو سال آن بدون حضور مسئولان برگزار شد.

انتهای پیام/2300/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول