اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره منابع طبیعی ملکشاهی:

اتحادیه تعاونی بهره‌برداری در ملکشاهی ایجاد می‌شود

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان ملکشاهی گفت: با تلاش‌های صورت گرفته اتحادیه تعاونی بهره‌برداری در ملکشاهی ایجاد می‌شود.

اتحادیه تعاونی بهره‌برداری در ملکشاهی ایجاد می‌شود

امید شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: این تشکل به منظور تصمیم‌گیری سریع و آنی در حل مشکلات تعاونی‌ها و ارتقای سطح کیفی تعاونی‌ها از نظر اشتغال و تولید ایجاد می‌شود. 

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان ایلام گفت: این اتحادیه می‌تواند در نرخ‌گذاری محصولات فرعی استحصال شده، بازار رقابت، بازاریابی، دسته‌بندی محصولات تولید شده (گیاهان دارویی و صنعتی)، انبارداری و دسته‌بندی سهم به‌سزایی را ایفا کند.

وی ادامه داد: در شهرستان ملکشاهی با دارا بودن یک ششم سهم جنگل‌های استان، با رعایت دوره تناوب در درختان بنه از سوی بهره‌برداران و تعهدات احیایی آنها با توجه به خشکسالی‌های پی در پی و کاهش نزولات آسمانی و آفات و بیماری‌ها و به طبع آن ریزگردها می‌توان سهم تولید را در منطقه افزایش داد.

این مسئول اضافه کرد: مدیران تعاونی و اعضای هیئت مدیره که خود گردانندگان شرکت‌های تعاونی‌ هستند می‌توانند با رعایت دوره تناوب و انجام تعهدات احیایی موضوع مورد نظر را عملیاتی کنند تا در نهایت تولید در شهرستان افزایش یابد.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان ملکشاهی گفت: این دستگاه اجرایی به سهم خود در راستای تاسیس اتحادیه تعاونی بهره‌برداری در ملکشاهی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

انتهای پیام/2246/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول