اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه امدادگران عاشورا قم خبر داد

بررسی 200 پرونده بیماران صعب‌العلاج توسط موسسه خیریه امدادگران عاشورا

رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه امدادگران عاشورا قم با بیان اینکه در سال گذشته حدود 200 پرونده بیماران صعب‌العلاج مورد بررسی قرار گرفته است، گفت: در طول یک سال حدود 40 میلیون تومان ارزش خدمات رایگان عرضه شده توسط این موسسه بود.

بررسی 200 پرونده بیماران صعب‌العلاج توسط موسسه خیریه امدادگران عاشورا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رضا فقیهی بعد از ظهر امروز در حاشیه همایش موسسه خیریه امدادگران عاشورا در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه این موسسه در اسفند ماه گذشته در قم راه‌اندازی شد، گفت: این موسسه در بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) واقع شده است.

وی با اشاره به اینکه ساختمان درمانگاه حرمی در کوچه ارک خیابان ارم به موسسه واگذار شده است بیان کرد: ساختمان مرکزی موسسه فردا افتتاح می‌شود.

رئیس هیئت‌مدیره موسسه خیریه امدادگران عاشورا قم خاطرنشان کرد: در سال گذشته حدود 200 پرونده بیماران صعب‌العلاج را مورد بررسی قرار دادیم.

وی با بیان اینکه خیرین در این موسسه دو گروه هستند تصریح کرد: خیرین عرصه بهداشت و درمان و کادر تخصصی علوم پزشکی از خیرین فعال در این موسسه هستند که خدمات رایگان را در اختیار موسسه قرار می‌دهند.

فقیهی با اشاره به اینکه عملاً اوج فعالیت‌های این موسسه در سه ماهه گذشته بود، متذکر شد: در طول یک سال حدود 40 میلیون تومان ارزش خدمات رایگان عرضه شده توسط این موسسه بود.

وی در پایان با بیان اینکه جهت‌دهی برای کمک‌رسانی به بیماران توسط خیرین از اهداف این موسسه است، عنوان کرد: این مددجویان با هزینه‌ای کم و سرعت بالا و عدم تحمیل خدمات درمانی اضافه مورد درمان قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/2258/ذ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول