اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

اطاعت‌پذیری از رهبری تمام چالش‌ها را به فرصت تبدیل کرد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت: ایستادگی مردم بر پایه ولایتمداری و اطاعت‌پذیری از رهبری همه چالش‌ها را به فرصتی برای نشاط مردم تبدیل کرده است.

اطاعت‌پذیری از رهبری تمام چالش‌ها را به فرصت تبدیل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان فریدونکنار، علیرضا یونسی بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان فریدونکنار گفت: تغییرات در فرمانداری‌ها از سیاست‌های دولت است که ما هم این را پذیرفتیم تا روح شادابی در منطقه ایجاد شود.

وی افزود: همه انقلاب‌های جهان از ماهیت اصلی خود جدا شده و از آرمان‌های خود فاصله گرفتند ولی فقط انقلاب اسلامی مردم ایران هرچه به سمت جلو آمد همچنان بر اصول اولیه خود پایدار ایستاده و چون با فطرت انسان سر و کار داشته با جان و مال مردم عجین شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران اظهار داشت: امروز همه دنیا برای ضربه‌زدن به نظام جمهوری اسلامی با تمام داشته‌ها و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری وارد عمل شده اما ایستادگی مردم بر پایه ولایتمداری و اطاعت‌پذیری از رهبری همه چالش‌ها را به فرصتی برای نشاط مردم تبدیل کرده است.

به گفته یونسی شعارهای جمهوری اسلامی ایران همچنان بر پایه اصول محوری انقلاب استوار است.

وی تصریح کرد: فرماندار جدید فریدونکنار باید ضمن ایجاد روابط بسیار نزدیک با امام جمعه شهرستان همچنین از تجربه مدیران دستگاه‌های اجرایی در منطقه استفاده کرده و از افراد چرب زبان دوری کند.

یونسی با تاکید بر اینکه فریدونکنار خانه تکانی می‌خواهد، ادامه داد: برنامه‌های کوتاه مدت، میان‌مدت و بلند‌مدت توسعه و پیشرفت فریدونکنار در حوزه‌های مختلف باید تدوین شده و از همیاری مردم و فرهیختگان شهرستان استفاده شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران بیان داشت: متاسفانه از ظرفیت‌های فریدونکنار برای پیشرفت منطقه استفاده نشده است.

وی خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی نباید تحت هیچ شرایطی به حاشیه‌ها بپردازند.

انتهای پیام/86022/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول