اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

اختتامیه جشنواره مطبوعات گیلان هفته آینده برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره منطقه‌ای مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری تحلیلی در گیلان خبر داد و گفت: مراسم مذکور هفته آینده برگزار می‌شود.

اختتامیه جشنواره مطبوعات گیلان هفته آینده برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری ظهر امروز در جمع اعضای ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با تسلیت ایام فاطمیه (س) اظهار کرد: جشن فجر انقلاب اسلامی سرآمد تمام جشن‌های دنیا است.

وی به خوف دشمنان از دهه فجر انقلاب اسلامی به‌ویژه راهپیمایی روز 22 بهمن اشاره کرد و افزود: دهه فجر آینه‌ای است که خورشید انقلاب اسلامی در آن می‌درخشد.

اشجری نوآوری در برنامه‌ها را سبب رضایتمندی مردم در برگزاری مراسم‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان خواند و بیان کرد: وحدت و همدلی مسئولان در سال جاری نشان داد در بدترین شرایط جوی می‌توان برنامه‌ها را به نحو شایسته برگزار کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، واگذاری کمیته‌ها به بعضی از نهادها را موجب نوآوری در برنامه‌ها عنوان کرد.

وی از افزایش 12 درصدی حضور مردم گیلان در راهپیمایی روز 22 بهمن خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال در 55 نقطه استان راهپیمایی روز 22 بهمن برگزار شده است.

اشجری با اشاره به افزایش حضور جوانان در راهپیمایی 22 بهمن، تصریح کرد: امسال نشاط و سر زندگی در مردم مشهود بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به اجرای برنامه‌های دهه فجر امسال اشاره کرد و یادآور شد: تلاش شده بهترین برنامه‌ها با توجه به اقتصاد مقاومتی اجرا شود.

وی از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره منطقه‌ای مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری تحلیلی در گیلان خبر داد و اظهار کرد: مراسم مذکور هفته آینده برگزار می‌شود.

اشجری با بیان اینکه استانداری، سپاه، بسیج، نیروهای مسلح، پارک علم و فناوری و ... در برگزاری مراسم‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان همراهی و همکاری کردند، تصریح کرد: امسال همکاری دستگاه‌ها موجب شد برنامه‌های دهه فجر متفاوت با دیگر سال‌ها برگزار شود.

*حضور مردم در 22 بهمن لبیک به ندای رهبری بود

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان نیز در جلسه مذکور به برگزاری نخستین جلسه دهه فجر انقلاب اسلامی در شهریور ماه امسال اشاره کرد و گفت: همگرایی خوبی در برگزاری برنامه‌ها تدبیر شد.

عزیز پورعزیزی حضور مردم گیلان در راهپیمایی روز 22 بهمن را منحصر به‌فرد خواند و افزود: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن لبیک به ندای مقام معظم رهبری بود.

وی با بیان اینکه حضور حماسی مردم در صحنه چشم دشمن را کور کرد، یادآور شد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن دشمن را در یأس و ناامیدی برد.

انتهای پیام/84001/ر40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول