اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

رویکرد شورای مبارزه با موادمخدر پاکدشت اقدامات فرهنگی و اجتماعی است

فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به آثار زیان‌بار مواد مخدر و اعتیاد گفت: رویکرد شورای مبارزه با موادمخدر پاکدشت اقدامات فرهنگی و اجتماعی است.

رویکرد شورای مبارزه با موادمخدر پاکدشت اقدامات فرهنگی و اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان ری، ششمین جلسه شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان پاکدشت با حضور قاسمی‌فرزاد فرماندار پاکدشت و سیروس فتحی فرمانده انتظامی شرق استان تهران و دبیر ستاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران و اعضاء ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری پاکدشت برگزار شد.

فرماندار شهرستان پاکدشت در این نشست با اشاره به اینکه جوانان هدف اصلی این تهاجم قرار دارند، ابراز داشت: آموزش خانواده‌ها، آگاه‌سازی و آشنایی آنان با مواد مخدر و مضرات آن می‌تواند در امر پیشگیری و مبارزه سهم بسزایی داشته باشد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد خطاب به متولیان فرهنگی شهرستان گفت: مسئولان نهادهای فرهنگی شهرستان باید با جدیت، آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی در مدارس، دانشگاه‌‌ها و در جمع خانواده‌ها به امر پیشگیری کمک کرده و در این راه تمام ظرفیت‌ها را به‌کار گیرند.

فرماندار شهرستان پاکدشت در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: کنترل و مهار مواد مخدر به عهده یک دستگاه نیست بلکه دستگاه‌های قضایی، انتظامی، فرهنگی و درمانی هر کدام بر حسب وظیفه ذاتی خود در امر مبارزه همه‌جانبه با مواد مخدر باید تلاش کرده و در کنار تلاش دستگاه‌های دولتی با افزایش زمینه مشارکت‌های مردمی و مراکز علمی، فرهنگی، اصحاب رسانه نیز برای رسیدن به نتیجه مطلوب تلاش کنند.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان پاکدشت از مردم خواست تا همواره با یک رویکرد اجتماعی در مبارزه و پیشگیری از مواد مخدر مشارکت کنند و افزود: مسئولان نهادهای فرهنگی شهرستان نیز با جدیت، آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی را در مدارس، دانشگاه‌ها و خانواده‌ها پیگیری کنند.

قاسمی‌فرزاد خواستار استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد برای مبارزه با این پدیده خانمان‌سوز در جامعه شد و تصریح کرد: تشکل‌های مردمی می‌توانند نقش موثری در کاهش آسیب‌ها و رفع معضلات اجتماعی ایفا کنند.

بر پایه این گزارش، در ادامه ضمن ارائه گزارش مسئولان کمیته‌های چهارگانه فرماندار پاکدشت به تشریح اقدامات انجام شده در یکساله گذشته پرداخت و گفت: پیگیری تعطیلی مراکز و کمپ‌های غیرمجاز، اجرای ضربتی و دستگیری عوامل توزیع‌کننده موادمخدر، برپایی نمایشگاه‌های عکس مبتلایان به مواد مخدر و برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی را از مهمترین اقدامات صورت گرفته در بحث شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان نام بردند.

انتهای پیام/2462/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول