اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا مطرح کرد

حضور موسسه خیریه امدادگران عاشورا در 23 استان

مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا گفت: این موسسه به غیر از تهران در 23 استان شعبه دارد و طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته در تلاشیم تا پایان برنامه پنج ساله شاهد راه اندازی این موسسه در همه استان‌های کشور باشیم.

حضور موسسه خیریه امدادگران عاشورا در 23 استان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نصرالله فتحیان پیش از ظهر امروز در دیدار اعضا موسسه خیریه امدادگران عاشورا  با آیت الله سعیدی با اشاره به اینکه اعضا موسسه به فعالیت و حضور در این موسسه افتخار می‌کنند گفت: حضور در بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) در پایان سال موجب برکت موسسه شده است.

وی گفت: این مجموعه با حضور جمعی از پزشکان، رزمندگان بهداری، پرستاران و امدادگران دوران دفاع مقدس به منظور یاری رساندن به نیازمندان، بیماران سرطانی ، صعب‌العلاج و بی بضاعت تشکیل شده است.

مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا با اشاره به اینکه این خیریه واسطه‌ای است بین نیکوکاران و افراد محروم گفت: مقام معظم رهبری این حرکت را تجلیل کردند و فرمودند که این کار را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه اعضا خیریه وقت خود را برای فقرا گذاشته‌اند گفت: هدف بیشتر این اعضا کسب رضای خداوند است.

فتحیان با بیان اینکه در سال 92 موسسه ما 10 ساله شده است گفت: این موسسه به غیر از تهران در 23 استان شعبه دارد و طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته در تلاشیم تا پایان برنامه پنج ساله شاهد راه اندازی این موسسه در همه استان‌های کشور باشیم.

وی گفت: در 15 استان سرپرستی این موسسه در اختیار ائمه جماعات شهر است و هیچ موسسه‌ای در کشور نداریم که 15 نفر از علمای طراز اول سرپرست آن باشند.

انتهای پیام/2258/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول