اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل گمرک بوشهر خبر داد

درآمد 1316 میلیارد تومانی گمرکات استان بوشهر

مدیرکل گمرک بوشهر با اشاره به درآمد هزار و 316 میلیارد تومانی گمرکات استان در 11 ماه گذشته گفت: این میزان درآمد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 14 درصد رشد داشته است.

درآمد 1316 میلیارد تومانی گمرکات استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد پورحیدر ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: گمرکات استان بوشهر در 11 ماه سال 92 بالغ بر 19 میلیون تن کالای غیرنفتی به انضمام میعانات گازی از طریق گمرکات استان بوشهر به خارج از کشور صادر کرده است.

وی افزود: در مدت یاد شده 19 میلیون و 238 هزار تن کالای غیرنفتی به انضمام میعانات گازی به ارزش 14 میلیارد و 331 میلیون و 173 هزار و 765 دلار از طریق گمرکات استان بوشهر به خارج از کشور صادر شده است.

پورحیدر تصریح کرد: صادرات این میزان کالا در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر وزنی 9 درصد و از لحاظ ارزشی 7 درصد رشد داشته است.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اضافه کرد: همچنین واردات کالا در مدت مذکور یک میلیون و 464 تن به ارزش 3 میلیارد و 296 میلیون دلار بوده و در 11 ماه امسال متوسط قیمت یک کیلوگرم کالای وارداتی دو دلار بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر وزنی هشت درصد و از نظر ارزش دلاری 19 درصد افزایش داشته است.

وی یادآور شد: با توجه به توسعه بندر بوشهر در سال‌های اخیر صادرات و واردات این گمرک همواره در حال افزایش است.

مدیرکل گمرک بوشهر با اشاره به درآمد هزار و 316 میلیارد تومانی گمرکات استان در 11 ماه گذشته گفت: این میزان درآمد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 14 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/6600/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول