اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خبر داد

آمادگی مدارس سیستان و بلوچستان برای اسکان میهمانان فرهنگی در نوروز

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از آمادگی تمام امکانات موجود به ویژه 113 مدرسه برای پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در سیستان و بلوچستان خبر داد.

آمادگی مدارس سیستان و بلوچستان برای اسکان میهمانان فرهنگی در نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، علیرضا نخعی با تاکید بر تکریم میهمانان فرهنگی و مسافران نوروزی گفت: ستاد اسکان آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با تمهید مقدمات لازم آماده ارائه خدمات و تسهیلات به میهمانان فرهنگی در ایام نوروز است.

وی از آماده‌سازی 113 مدرسه، چهار اردوگاه دانش‌آموزی، چهار مرکز رفاهی آموزشی فرهنگیان، 9 پایگاه ثابت برای پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی و قریب به 11 مرکز اسکان بین راهی در سطح استان خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان عنوان کرد: پذیرش اسکان میهمانان نوروزی به صورت حضوری و غیرحضوری از طریق سامانه اسکان صورت می‎پذیرد.

وی گفت: رزرواسیون اینترنتی برای فرهنگیان از 10 اسفند‌ماه از طریق سامانه اسکان فرهنگیان آغاز و تا 22 اسفندماه جاری ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از آغاز به کار ستاد اسکان میهمانان نوروزی استان از 28 اسفندماه جاری در سطح استان به صورت حضوری خبر داد.

انتهای پیام/75004/م/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول